PracaGrupypl.praca.dyskusje"praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat? › Re: praca w młodym zespole - tj. do ilu lat?
  • Data: 2005-08-31 10:08:00
    Temat: Re: praca w młodym zespole - tj. do ilu lat?
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <df3tiv$f20$1@inews.gazeta.pl>
    Marek napisał(a):

    > A może trafili na swoją niszę rynkową? Może rynek niszowy jest łatwiejszy

    No nie gadaj. To jak ktoś pisze kod to od niego zależy. Jak mu wygodniej
    to niech tak pisze. To tak samo jak z masochizmem. Ja nikomu go nie
    zabraniam. Ale jak ten ktoś do mnie przyjdzie i będzie chciał mnie
    przekonać bym też został masochistą, to się nie dam.

    Choć młody jestem, przyznaję, to zaczynałem pisać programy, w TP 5.5. W
    asemblerze też pisałem. I potrafiłem docenić obiekty, które się pojawiły w
    BP 7. Później klasy w c++ i Javę.

    > niż ten opanowany przez informatyczny "zespół jeszcze szybszego auta" :))

    To raczej nie o to chodzi. Bardziej pasująca analogia to taka, że jedziemy
    z kumplami klimatyzowanym autokarem (bo jest nas dużo i tak nam
    wygodniej/szybciej), przychodzi ktoś nowy z maluchem i się zastanawia
    dlaczego każdy z nas nie jedzie tam własnym maluchem. :)

    > W końcu stary system ZUS-u działa znacznie lepiej i stabilniej niż ten
    > z Prokomu, a działa o ile pamiętam na .dbf.

    Prokom to inna bajka. Że prokom jest be, to mnie przekonywać nie trzeba.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl