PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w hipermarkecie

  • 1. Data: 2003-06-20 06:35:25
    Temat: praca w hipermarkecie
    Od: "KALMAR" <k...@z...krakow.tpsa.pl>

    Czy ktoś ma doświadczenie? chodzi mi o to, czy da się tam wyżyć z kwoty,
    jaką dają kasjerowi. Mam 35 lat i szukam jakiejś roboty, choćby na chwile.
    Czy da się na przykład pracując więcej = dłużej zarobić więcej?. Jak w ogóle
    wkręcić się do hipermarketu.

  • 2. Data: 2003-06-20 09:07:31
    Temat: Re: praca w hipermarkecie
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Kasjer zarabia minimalna pensje i jest czesto zatrudniany na 3/4 etatu.
    Wiecej jak 600 na reke nie zarobisz. Nadgodzin raczej nie ma. Z pensji
    musisz jeszcze splacic manka. Zeby sie tam zatrudnic to idz po prostu do
    kadr w wybranym markecie i zapytaj sie o robote. Rotacja jest taka ze czesto
    potrzebuja.

    *Pozdrawiam albo nie (*niepotrzebne skreslic)
    przemo77
    http://www.icpnet.pl/~przemo77
    p...@i...pl
    gg: 6048860

  • 3. Data: 2003-06-20 09:31:20
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > jaką dają kasjerowi. Mam 35 lat i szukam jakiejś roboty, choćby na chwile.
    > Czy da się na przykład pracując więcej = dłużej zarobić więcej?. Jak w

    Nie pracowalem w hipermarkecie, ale z racji wykonywanego zawodu, czesto mam
    do czynienia z kasjerkami (kasjerami tez ;-) ) z hipermarketow.

    Z tego co twierdza ludzie ktorzy tam pracuja to place rzadko
    przekraczaja 900zl brutto (przynajmniej na poludniu polski) do tego w
    niektorych hipermarketach sa takie idiotyczne zasady jak:

    - za 3 storna w ciagu zmiany - zwolnienie,
    - za jedna zatwierdzona pomylke na paragonie na niekorzysc
    marketu - zwolnienie,
    - za kazda zatwierdzona pomylke na paragonie na niekorzysc
    klienta - 10% z wyplaty,
    - za kazda skarge wniesiona przez klienta na pracownika - 50%
    z wyplaty.

    Do tego traktuja cie jak smiecia. Doslownie: przy mnie dziewczyna
    na kasie uslyszala cos takiego: "Ty glupia kretynko, kiedy sie nauczysz
    sprawdzac paragon przed zamknieciem?".

    Jesli masz noz na gardle, to nie ma innego wyjscia. Ale jesli masz
    jakakolwiek inna mozliwosc - ze wzgledu na wlasne zdrowie psychiczne -
    szukaj czegos innego.

    FX

  • 4. Data: 2003-06-20 09:44:44
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

> [...]
    > musisz jeszcze splacic manka. Zeby sie tam zatrudnic to idz po prostu do
    > kadr w wybranym markecie i zapytaj sie o robote. Rotacja jest taka ze

    Hmm. 600 zł brutto. Na rękę to będzie jakieś 450. Nadgodziny są możliwe gdy
    chwilowo są braki kadrowe (wtedy kasjer nie tyko może ale wręcz musi
    pracować w nadgodzinach). Co do zatrudnienia - w mojej mieścinie w
    hipermarketach wiszą wielkie plakaty informujące o prowadzonym naborze.
    Co do awansowania - można, ale za cenę donosicielstwa i innych draństw.
    pozdr.

  • 5. Data: 2003-06-20 09:50:58
    Od: j...@a...pl

    > Czy ktoś ma doświadczenie? chodzi mi o to, czy da się tam wyżyć z kwoty,
    > jaką dają kasjerowi. Mam 35 lat i szukam jakiejś roboty, choćby na chwile.

    Jeśli na chwilę - to możesz sprubować

    > Czy da się na przykład pracując więcej = dłużej zarobić więcej?.
    Na więcej nie masz co liczyć.

    Jak w ogóle
    > wkręcić się do hipermarketu.

    Jeśli nie masz wyjśnia to zgłoś się do Kadr w danym Oddziale marketu.
    Mam koleżanki, które pracują w Hipermarketach (nie miały wyjścia - nigdzie
    indziej nie mogły znależć wolnego etatu). Jest ciężko. Masz kilka minut na
    kanapkę i cały czas siedzisz w jednym miejscu. Są nawet problemy z toaletną.
    Reasumując:
    Na chwilę aby z czegoś wyżyć można - na dłużej odradzam.

    Pzdr

    Justi

  • 6. Data: 2003-06-20 09:55:31
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

    A co do długiej pracy: raczej nie ma szans. Hipermarkety celowo wywołują
    dużą rotację, wychodząc z założenia że starsi pracownicy mogliby się pewniej
    poczuć (i powołać jakieś związki zawodowe itp.)
    Chociaż znam jedną osobę, która pracuje w Hipernowej już ze trzy lata (ale
    nie jako kasjer, lecz wykłada towary na półki).
    pozdr

  • 7. Data: 2003-06-20 09:59:49
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chociaż znam jedną osobę, która pracuje w Hipernowej już ze trzy lata (ale
    > nie jako kasjer, lecz wykłada towary na półki).
    Ja mam kolesi z ktorymi zaczynalem ponad dwa lata temu pracowac w Auchan i
    oni dalej tam tyraja (to juz prawie 3 latka:) - jako informatycy. Widac da
    sie.
    pozdr
    /p

  • 8. Data: 2003-06-20 10:08:05
    Temat: Odp: praca w hipermarkecie
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

> [...]
    > oni dalej tam tyraja (to juz prawie 3 latka:) - jako informatycy. Widac da

    Jako informatycy - zgoda. Nawet słyszałem że w hipermarkecie na takim
    stanowisku nie jest źle. Ale wątek dotyczy stanowiska kasjera. A to zupełnie
    inna sprawa
    pozdr.

  • 9. Data: 2003-06-20 10:28:10
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > Jako informatycy - zgoda. Nawet słyszałem że w hipermarkecie na takim
    > stanowisku nie jest źle. Ale wątek dotyczy stanowiska kasjera. A to
> [...]
    Dotyczy wszystkich innych, ujmijmy to 'szeregowych' - pracownicy hali,
    kasjerki itp rotuja bardzo mocno. Biurwy juz mniej jakby, choc tez sie
    zdarza - no i menagerowie potrafia poleciec za byle co - nie tak zamowionko
    itp. Ale to tez zalezy od hipermarketu. Poznalem kiedys panne ktora jako
    handlowiec-manager robi w niepomne jakim hipermarkecie kariere i zamierza
    pozostac dluzej - a jest juz dlugo:) We francusko-jezycznych przydaje sie
    jezyk francuski - droga awansu od razu sie otwiera. Tak w ogole po kilku
    moich znajomych zauwazylem, ze ten jezyk w ogole jest ostatnio popularny i
    pozadany przez pracodawcow i znajomosc tegoz znacznie ulatwia znalezienie
    pracy.
    pozdr
    /p

  • 10. Data: 2003-06-20 19:24:43
    Od: "PePe_M" <spam?@no.thanks>

    W artykule bculfj$81c$...@i...gazeta.pl,\Andrzej Woźniak
    <w...@g...pl> wystukał(a) co następuje:

    > A co do długiej pracy: raczej nie ma szans. Hipermarkety celowo
    > wywołują dużą rotację, wychodząc z założenia że starsi pracownicy
    > mogliby się pewniej poczuć (i powołać jakieś związki zawodowe itp.)

    W Bielskim Auchan rotacja pewno byla zbyt mala, bo pracownicy zalozyli
    zwiazki zawodowe

    --
    PePe_M washi#o2.pl