PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w hipermarkecie › Re: praca w hipermarkecie
    From: "FX" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w hipermarkecie
    Date: Fri, 20 Jun 2003 11:31:20 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@pi250.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > Czy ktoś ma doświadczenie? chodzi mi o to, czy da się tam wyżyć z kwoty,
    > jaką dają kasjerowi. Mam 35 lat i szukam jakiejś roboty, choćby na chwile.
    > Czy da się na przykład pracując więcej = dłużej zarobić więcej?. Jak w
    ogóle
    > wkręcić się do hipermarketu.

    Nie pracowalem w hipermarkecie, ale z racji wykonywanego zawodu, czesto mam
    do czynienia z kasjerkami (kasjerami tez ;-) ) z hipermarketow.

    Z tego co twierdza ludzie ktorzy tam pracuja to place rzadko
    przekraczaja 900zl brutto (przynajmniej na poludniu polski) do tego w
    niektorych hipermarketach sa takie idiotyczne zasady jak:

    - za 3 storna w ciagu zmiany - zwolnienie,
    - za jedna zatwierdzona pomylke na paragonie na niekorzysc
    marketu - zwolnienie,
    - za kazda zatwierdzona pomylke na paragonie na niekorzysc
    klienta - 10% z wyplaty,
    - za kazda skarge wniesiona przez klienta na pracownika - 50%
    z wyplaty.

    Do tego traktuja cie jak smiecia. Doslownie: przy mnie dziewczyna
    na kasie uslyszala cos takiego: "Ty glupia kretynko, kiedy sie nauczysz
    sprawdzac paragon przed zamknieciem?".

    Jesli masz noz na gardle, to nie ma innego wyjscia. Ale jesli masz
    jakakolwiek inna mozliwosc - ze wzgledu na wlasne zdrowie psychiczne -
    szukaj czegos innego.

    FX