PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w fastfoodach › Re: praca w fastfoodach
  • Data: 2007-04-16 17:44:47
    Temat: Re: praca w fastfoodach
    Od: Marek Pawełek <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jack wrote:

    > Pierwsze 3 miesiące - masakra, zarówno z kasą jak i z
    > pracą. Po trzech miesiącach (przyznał się, że przykładał się do pracy!!),
    > dostał nową umowę, ale już jako z-ca jakiegoś kierownika (jakiegoś działu).
    > Kasa z automatu skoczyła z 700 na 1500 (na reke).

    > Tak więc czasami wg mnie opłaca się schylić głowę i pomęczyć się jakiś czas
    > za naprawdę marne grosze. Tylko najgorsze jest to, że można to zrobić jak ma
    > się inne źródło dochodu lub odłożone środki na jakiś czas.
    > Przykład kolegi jest z miasta Poznań.
    > --

    Potwierdzam słowa kolegi. Ale podam kontrprzykład postępowania :) Miałem
    znajomego, który na ostatnim roku studiów postanowił dorobić i skierował
    swe kroki do McDonalda. Przeszedł jakieś podstawowe szkolenia i zaczął
    pracę. Wytrzymał w niej niecałe dwa miesiące, bo go ta praca wykańczała.
    Mówił, że jest ciężko, ale też to, że dobrych pracowników się tam
    szanuje. Problem w tym, żeby cię dostrzegli w "odpowiednim czasie i
    odpowiednim miejscu", bo kierownicy zmian i personel starszy stażem
    potrafi świństwa robić (to akurat się może zdażyć w każdej pracy).

    Przykład pochodzi z Krakowa. Aha, podobno lepiej jest w McDonaldach
    połozonych w centrach handlowych, czy przy autostradach, bo jest w nich
    mniejszy ruch i nieco spokojniesza praca. Tam gdzie jest wielu turystów
    i jeszcze więcej wycieczek szkolnych podobno jest prawdziwy Sajgon.

    > Pozdrawiam,

    Pozdrawiam, Marek Pawełek