PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w fastfoodach › Re: praca w fastfoodach
  • Data: 2007-04-17 06:43:32
    Temat: Re: praca w fastfoodach
    Od: "Patryk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości

    > Wiesz, że o tym myśle? tylko uzbieram te 5 stów, naprawdę powiedzcie, po
    > co mi te studia? pewnie zaraz polecicie jakieś techniczne, ale ja jestem
    > humanistą niestety i po co zasilić szeregy bezrobotnych absolwentów
    > prywatnej politologii?

    dam Ci dobry przykład: pracuje na stanowisku kierowniczym. moją podwładną
    jest moja żona, która paradoksalnie zarabia więcej odemnie tylko z tego
    powodu że ma studia, a ja nie

    na marginesie świat nie kończy się na studiach prywatnych. Jakieś zaoczne?
    też płatne tak jak prywatne ale przynajmniej sięczegoś nauczysz, bo na
    prywatnych pracują bardzo często starzy belfrowie którzy przykładają wagę do
    wiedzy swoich podopiecznych