PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w branzy IT

  • 1. Data: 2005-04-26 17:42:19
    Temat: praca w branzy IT
    Od: onill <o...@p...fm>

    Witam wszystkich i mam pytanie moze ktos udzieli mi informacji
    dotyczacej wysokosci pensji na okresie probnym w branzy IT
    (przedstawiciel handlowy) (>>moze na priva<<) i
    czy ktos juz mial doswiadczenie z czyms takim
    PODPISUJE UMOWE Z FIRMA "A" A ONA "WYNAJMUJE" MNIE DLA FIRMY "B" -- z
    kim negocjowac warunki placowe zaznaczam ze na rozmowie rekrutacyjnej
    bylem w firmie "B"

  • 2. Data: 2005-04-26 18:18:10
    Temat: Re: praca w branzy IT
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    onill napisał(a):
    > PODPISUJE UMOWE Z FIRMA "A" A ONA "WYNAJMUJE" MNIE DLA FIRMY "B" -- z
    > kim negocjowac warunki placowe zaznaczam ze na rozmowie rekrutacyjnej
    > bylem w firmie "B"
    a kto Ci bedzie placil? najlepiej negocjowac z obiema firmami:)

    Michal Kijewski
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ 76259763
    Skype: badzio

  • 3. Data: 2005-04-27 05:33:46
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    "onill" <o...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > PODPISUJE UMOWE Z FIRMA "A" A ONA "WYNAJMUJE" MNIE DLA FIRMY "B" -- z
    > kim negocjowac warunki placowe zaznaczam ze na rozmowie rekrutacyjnej

    oczywiscie ze z A.
    w koncu z nimi masz odpisana umowe.

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 4. Data: 2005-04-27 05:46:48
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    onill napisał(a):

    > PODPISUJE UMOWE Z FIRMA "A" A ONA "WYNAJMUJE" MNIE DLA FIRMY "B" -- z
    > kim negocjowac warunki placowe zaznaczam ze na rozmowie rekrutacyjnej
    > bylem w firmie "B"

    czyli klasyczny outsoursing.
    Kto Ci bedzie placil:
    - firma A, po otrzymaniu wynegocjowanej stawki za swiadczone usługi
    - czy firma B, ktora zlecila zatrudnienie firmie A aby pozbyc sie
    problemu kadowo-placowo-zusowego?

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 5. Data: 2005-04-27 15:51:41
    Od: onill <o...@p...fm>

    czarny napisał(a):

> [...]
    > - firma A, po otrzymaniu wynegocjowanej stawki za swiadczone usługi
    > - czy firma B, ktora zlecila zatrudnienie firmie A aby pozbyc sie

    ma placic firma A
    a moze wiesz co sie dzieje kiedy firma B chce zrezygnowac z moich uslug
    a ja jestem zatrudniony w firmie A czy to jest z dnia na dzien czy jest
    to z wypowiedzeniem ( chodzi mi o to czy firma B moze mi powiedziec ze
    juz mi dziekuje za wspolprace i od jutra juz dla niej nie "pracuje" ??)

  • 6. Data: 2005-04-27 16:38:33
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2005 17:51:41 +0200, onill <o...@p...fm> wklepał(-a):

> [...]
    >to z wypowiedzeniem ( chodzi mi o to czy firma B moze mi powiedziec ze
    >juz mi dziekuje za wspolprace i od jutra juz dla niej nie "pracuje" ??)

    Jeśli podpisujesz umowę o pracę (nie napisałeś jaką) z firmą A, to firma B może
    sobie mówić co chce. :) Z B nie podpisywałeś umowy, więc nie masz wobec nich
    żadnych zobowiązań.
    Pozostaje kwestia, co zrobi firma A, gdy B powie, że "dziękujemy za współpracę".

  • 7. Data: 2005-04-27 16:39:38
    Od: onill <o...@p...fm>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
> [...]
    > żadnych zobowiązań.
    > Pozostaje kwestia, co zrobi firma A, gdy B powie, że "dziękujemy za współpracę".

    ok dzieki
    teraz zaczne sie zastanawiac nad podpisanem takiej umowy
    jeszcze raz wielkie dzieki

  • 8. Data: 2005-04-27 16:53:45
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2005 18:39:38 +0200, onill <o...@p...fm> wklepał(-a):

    >ok dzieki
    >teraz zaczne sie zastanawiac nad podpisanem takiej umowy
    >jeszcze raz wielkie dzieki

    W razie jakby co, nie podawaj firmie B swojego prywatnego numeru telefonu.
    Gdybyś potem zmienił pracodawcę... czasem trudno wbić komuś do głowy, że w
    firmie A nie pracujesz już od jakiegoś czasu i że nie życzysz sobie zawracania
    głowy.

  • 9. Data: 2005-04-27 21:51:16
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

> [...]
    > firmie A nie pracujesz już od jakiegoś czasu i że nie życzysz sobie zawracania

    Lepiej podac. Zawsze potem dzieki temu moze wpasc dodatkowe zlecnie.
    Zerwac kontakt tez mozna szybko podajac odpowiednia cene.

    Robert

  • 10. Data: 2005-04-27 22:04:52
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Robert Sander wrote:

    > Lepiej podac.

    też uważam że lepiej podać - w firmie B będą traktowali Cię poważniej,
    dzięki temu A będzie miała większą motywację żeby Cię trzymać (nawet
    jeżeli chwiliwo będzie mniej roboty)

    B.