PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w IT za granicą (UK, Irlandia) › Re: praca w IT za granicą (UK, Irlandia)
    From: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w IT za granicą (UK, Irlandia)
    Date: Mon, 20 Jun 2005 13:02:19 +0100

    mireksz <m...@n...com> wrote:
    > Jak oceniasz sam? prac? jako programista?
    > Porównuj?c do pracy w Polsce, jest ci??ej, l?ej bez ró?nicy?

    Trudno mi porównac. W Polsce nie pracowalem w porównywalnej firmie na
    porównywalnym stanowisku, i raczej nie mialbym na to szans. Ale nie
    czuje sie tutaj wykorzystywany w najmniejszym stopniu, a to juz cos :)

    > I jak oceniasz mo?liwo?ci znalezienia pracy specjalisty z kulawym
    > angielskim?

    nie wiem co dla Ciebie znaczy kulawy angielski. Jezeli potrafisz
    rozmawiac po angielsku (na wszystkie tematy - tzn. w sklepie, na ulicy,
    w urzedzie, z przelozonym i z kolega w pracy), to powinno wystarczyc.
    Brak poprawnosci gramatycznej czy trudnosci ze znaleziemiem slowa nie sa
    powazna przeszkoda, pod warunkiem ze rozmówca zrozumie to co chciales
    powiedziec. Jezeli jestes specjalista, i pracodawca przekona sie do tego
    ze wlasnie Twoje umiejetnosci sa mu potrzebne najbardziej, to IMHO warto
    startowac.

    B.