PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca sezonowa w Holandi

  • 1. Data: 2002-03-31 14:57:05
    Temat: praca sezonowa w Holandi
    Od: "rafal" <l...@g...pl>

    Witajcie!
    Interesują mnie opinie na ten temat osób z doświadczeniem w wyborze odpowi
    edniego pośrednika jak i w samej pracy!
    Gdzie warto szukać, czy warto ryzykować w ciemno?
    Pozdrawiam:
    Rafał

  • 2. Data: 2002-04-01 00:20:50
    Temat: Re: praca sezonowa w Holandi
    Od: "Grzegorz" <g...@g...pl>

    Użytkownik rafal <l...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a8781a$lrm$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    > edniego pośrednika jak i w samej pracy!
    > Gdzie warto szukać, czy warto ryzykować w ciemno?

    Przylaczam sie do kolegi. Z checia poczytalbym relacje osob ktore pracowaly
    w Holandii, a najlepiej w Amsterdamie :)
    Rowniez tych, ktore pracy szukaly juz na miejscu. W jaki sposob jej szukaly,
    ile im zajelo znalezienie i co to bylo za zajecie.
    Podroznicy do pior!
    pozdrawiam
    Grzesiek

  • 3. Data: 2002-04-01 12:24:29
    Od: "crunchipsx" <c...@w...pl>

    Pracowałem w Holandii 5 lat.Pojechałem w ciemno ,ze słabą znajomoscią
    jezyka.Znalazłem prace dość szybko izostałem tam na dłużej.Pracowałem na
    początku na polu przy tulipanach póżniej znałazłem prace na stałe.Sadzę ,że
    warto zaryzykować jadąc w ciemno.Dużo osób zawiodło się na pośrednikach.

  • 4. Data: 2002-04-01 12:30:14
    Od: "cycek" <kupe@gówna.pl>

    jak znalazles prace chodzilas od gospodarstwa do gospodarstwa??
    juz niepracujesz co zle ci bylo 5 lat to spory okres
    jak tam patrza na takich duzo jest zyczliwych ludzi?

  • 5. Data: 2002-04-01 17:56:45
    Od: "wojtek nowik" <w...@p...gazeta.pl>

    cycek <kupe@gówna.pl> napisał(a):

> [...]
    > ,że
    >
    > Ja poszedłem w ciemno do pośredniaka i zapytalem o prace za granica. Byl
    wybor, ja wybralem niemcy. I tak pracowalem legalnie. Tak wiec proponuje isc
    do tego RUP w twoim miescie moze cos maja

  • 6. Data: 2002-04-01 20:57:43
    Od: "cycek" <kupe@gówna.pl>

    > wybor, ja wybralem niemcy. I tak pracowalem legalnie. Tak wiec proponuje
    isc
    > do tego RUP w twoim miescie moze cos maja

    ta 5 lat do tylu to moze moze ale teraz przy 20% bezrobociu w moim miescie
    watpie
    zreszta bardzo ciezko jest o jakakolwiek prace i chyba rzeczywiscie
    pozostaje wyjazd
    w ciemno gdyz trudno liczyc na to ze ktos pomoze a do gara trzeba cos wlozyc
    zreszta teraz kazdy za pomoc sobie liczy ja to rozumiem tylko problem w tym
    ze malo jest uczciwych ludzi

  • 7. Data: 2002-04-03 09:59:38
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Polecam grupę dyskusyjną alt.pl.emigracja
    O Holandii dużo niedawno pisał Ryszard ,od 20 lat mieszkaniec Holandii i
    inni.
    Też o wyjazdach wakacyjnych.Powodzenia!!!!!!!!!!!!!
    jk.

  • 8. Data: 2002-04-04 09:46:26
    Temat: Odp: praca sezonowa w Holandi
    Od: "rafal" <l...@g...pl>

    Hej!
    Dzięki za odp. i inf. Kiedy to było? Zastanawiam się nad wyjazdem w ciemno,
    ponieważ w tej chwili pracę znajdują tam przeważnie ludzie z paszportem U.E.
    Jaka jest szansa, że taka praca wypali, czy Holendrzy chcą zatrudnaić
    nielegalnie?
    Pozrawiam - Rafał
    Użytkownik crunchipsx <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a89jhs$n7q$...@n...lublin.pl...

  • 9. Data: 2002-04-04 09:50:31
    Od: "rafal" <l...@g...pl>

    ponadto prawdopodobnie i Holendrzy boja się zatrudniać na czarno ze wzg na
    wysokie kary. Samemu tez mozna wylecieć i zalapac sie na zakaz wjazdu na
    dlugo!
    Chyba w chwili obecnej nie ma co ryzykowac, tylko szukac legalnej pracy
    przez posredników.
    Użytkownik cycek <kupe@gówna.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3ca8ca3e$1...@n...vogel.pl...

  • 10. Data: 2002-04-04 09:51:32