PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca sezonowa w Holandi › Odp: praca sezonowa w Holandi
    From: "rafal" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: praca sezonowa w Holandi
    Date: Thu, 4 Apr 2002 11:50:31 +0200

    ponadto prawdopodobnie i Holendrzy boja się zatrudniać na czarno ze wzg na
    wysokie kary. Samemu tez mozna wylecieć i zalapac sie na zakaz wjazdu na
    dlugo!
    Chyba w chwili obecnej nie ma co ryzykowac, tylko szukac legalnej pracy
    przez posredników.
    Użytkownik cycek <kupe@gówna.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3ca8ca3e$1...@n...vogel.pl...

    > na