PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca sezonowa w Holandi › Odp: praca sezonowa w Holandi
    From: "rafal" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: praca sezonowa w Holandi
    Date: Thu, 4 Apr 2002 11:46:26 +0200

    Hej!
    Dzięki za odp. i inf. Kiedy to było? Zastanawiam się nad wyjazdem w ciemno,
    ponieważ w tej chwili pracę znajdują tam przeważnie ludzie z paszportem U.E.
    Jaka jest szansa, że taka praca wypali, czy Holendrzy chcą zatrudnaić
    nielegalnie?
    Pozrawiam - Rafał
    Użytkownik crunchipsx <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a89jhs$n7q$...@n...lublin.pl...