PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca przy komputerze - wizyta u okulisty › Re: praca przy komputerze - wizyta u okulisty
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca przy komputerze - wizyta u okulisty
    Date: Fri, 16 Feb 2007 09:05:16 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 16 Feb 2007 08:57:54 +0100, badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    w <er3p09$o9t$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Patrze, patrze a tu pepe porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mozesz. Ale nie musisz. Pracodawca nie ma obowiazku wyslac Cie na
    > badania okulistyczne (pomiajjac badania okresowe) ale mozesz isc samemu.
    > Tak

    Potrzebna jest karteczka od okulisty, na której jest napisane, że
    okulary potrzebne sa do pracy z monitorem ekranowym.
    Jak pani okulistka nie chce wystawić takiego zaświadczenia (jedna miała
    taką fanaberię, a podobały mi się oprawki razem ze szkłami za jakieś pół
    kafla), to się idzie do konkurencji, która takie zaświadczenie wystawia.

    Najpierw dowiedz się, jak wygląda u was w zakładzie procedura
    rozliczania, zazwyczaj informuje się odpowiednią osobę o tym, ze będize
    się miało nowe pingle, robi się badania, bierze wspomniany papierek,
    robi się okulary, bierze fakturę, idzie się do odpowiedniej osoby w
    firmie i zostawia do rozliczenia.

    Ale tutaj jest pole do popisów dla kreatywności firmy - w niektórych
    pieniądze są śmiesznie małe, w innych żądają, aby okulary były innej
    mocy niż poprzednie, niektóre co 2 lata (wzrok może lecieć szybciej),
    wszystko zależy od zakładu, i o tych detalach musisz się dowiedzieć
    osobiście.

    ja czyli jakub
    Revoke.