PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca od wczesnej godziny › Re: praca od wczesnej godziny
    From: "Hash" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca od wczesnej godziny
    Date: Sun, 20 Jul 2003 08:46:01 +0200

    <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:432d.00001504.3f163f89@newsgate.onet.pl...
    > O której rozpoczynacie pracę i jak radzicie sobie ze snem? Nie uważacie,
    że
    > rozpoczynanie pracy wcześnie, mam na myśli godzinę 7, nie wpływa
    korzystnie na
    > wydajność? Właśnie w firmie gdzie pracuję od miesiąca tak jest. Co z tego,
    że o
    > 15 można wyjść, jak rano jestem po prostu niewyspany, wstaję koło 5.30,
    czasem
    > dojazd zajmuje prawie godzinę. Nie pomaga chodzenie spać wcześnie.
    Przecież w
    > takim stanie nie można bezpiecznie prowadzić samochodu, skupic się, itd.
    Myślę,
    > że mój czas aktywności jest przeciętny jak u wielu ludzi. Jeżeli ktos ma
    blisko
    > to może sobie wstać nawet po 6, choć to jest i tak dla mnie za wcześnie.
    >
    > Przydałyby się pokoje do drzemki, które już ponoć wprowadzają.

    Witam .
    Ja osobiście wolałbym wstać nawet o 5 i o 15 wyjść z pracy :))
    Póki co moja praca wygląda mniej więcej tak.
    poniedziałek 11:00 - 23:00
    wtorek 17:00 - 03: 00
    środa 11:00 (!!) 23:00
    czwartek 11:00... itd itd :)

    wystrarczy popatrzeć ze po 10 h pracy we wtorek w nocy jest tylko 7 h
    odpoczynku i w środe 12 h pracy :)
    i tak od ponad dwóch lat...za psie pieniądze... ech :)

    nie martw się do wszystkiego mozna się przyzwyczaic :)

    pozdrawiam,
    Hash.