PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca od wczesnej godziny › Re: praca od wczesnej godziny
  • Data: 2003-07-17 20:23:01
    Temat: Re: praca od wczesnej godziny
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    steer napisał:

    > wstawanie to dość subiektywna sprawa. Ja osobiście najlpiej sie czuje jak
    > wstaje ok 7.00 do 8.00 godziny.

    Tu się dopiszę. Normalnie i zawsze mój budzik biologiczny budził mnie
    między 8 a 9, co nie przeszkadzało mi budzić się do szkoły jak Nina
    przed szóstą - tylko jazdę miałem dłuższą. Do roboty też wstawałem przed
    szóstą [też ponad godzina jazdy]. Kłopoty ze wstawanie miałem dopiero
    wtedy, kiedy robota mi zaczęła ciążyć - do przemyślenia aspekt
    psychologiczny. ;)

    Flyer