PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na 2 etatach- czy można? › Re: praca na 2 etatach- czy można?
    From: zch2872 <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca na 2 etatach- czy można?
    Date: Thu, 16 Aug 2007 23:04:00 +0200

    Waldek M. pisze:

    > Chyba się nie rozumiemy. Przez "trzaskanie" miałem na myśli
    > długotrwałą pracę, również na dyżurach - kosztem życia
    > osobistego - dlatego, że za płacę na jednym etacie nie utrzymałby
    > się (spłaca pół kredytu za mieszkanie).
    > Bynajmniej nie miałem na myśli lekceważenie swoich obowiązków,
    > bo mam wrażenie, że to właśnie sugerowałeś.

    Może ja cienias jestem ale na dwóch etatach w moim fachu bym długo nie
    pociągnął. Po prostu organizm tego nie zniesie.
    Mówimy tu o pełnowymiarowym etacie przy takiej "niby pracy biurowej" :-)
    przy kompie.
    Ja przez pełny etat rozumiem porządny zapier.... a nie ciągłe przerwy na
    kawkę a rodzinę utrzymuję i kredyt też spłacam.
    Nie to żebym się czepiał pielęgniarek i lekarzy (powinni więcej
    zarabiać) ale też więcej od nich nie zarabiam a dorobić tak łatwo
    (dyżurek) nie mam fizycznie możliwości.

    zch