PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na 2 etatach- czy można? › Re: praca na 2 etatach- czy można?
  • Data: 2007-08-16 19:32:55
    Temat: Re: praca na 2 etatach- czy można?
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    O czasie 2007-08-16 10:08, taki ktos jak zch2872 napisac raczyl:

    > I tak bym to nazywał "trzaskanie dyżurów" a nie praca na 2-3 etatach

    Chyba się nie rozumiemy. Przez "trzaskanie" miałem na myśli
    długotrwałą pracę, również na dyżurach - kosztem życia
    osobistego - dlatego, że za płacę na jednym etacie nie utrzymałby
    się (spłaca pół kredytu za mieszkanie).
    Bynajmniej nie miałem na myśli lekceważenie swoich obowiązków,
    bo mam wrażenie, że to właśnie sugerowałeś.

    Pozdrawiam,
    Waldek