PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca/katowice

  • 1. Data: 2004-04-19 20:59:39
    Temat: praca/katowice
    Od: "waxain" <w...@w...pl>

    Szanowni Państwo!

    W lutym 2003r. ukończyłam z wynikiem bardzo dobrym licencjackie studia o
    kierunku Marketing i Zarządzanie w Wyższej szkole Kupieckiej, w Piotrkowie
    Trybunalskim. Obecnie studiuję zaocznie na uzupełniających studiach
    magisterskich w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, specjalność: biznes
    elektroniczny.

    Jestem osobą energiczną, łatwo nawiązującą kontakty interpersonalne, otwartą
    i dyspozycyjną, szybko nabywającą nowe umiejętności oraz szybko nawiązującą
    kontakty interpersonalne (posiadam doświadczenie w kontakcie z klientami),
    ponadto odpowiedzialną i uczciwą, cenię sobie punktualność, nie posiadam
    żadnych nałogów. Mam zdolności organizacyjne, lubię pracę zespołową, ale
    również doskonale sprawdzam się w pracy indywidualnej. Poszukuję pracy
    (rejony: Katowic, Bytomia, Chorzowa, Tarnowskich Gór, Gliwic), w której
    mogłabym wykazać się inicjatywą, rozwijać się i z której otrzymywałabym
    satysfakcję.

    Potrafię obsługiwać komputer, (MS Office, Internet, e-mail), posiadam prawo
    jazdy
    kat. B, a także sporą praktykę w prowadzeniu auta, sumiennie wykonuję
    powierzoną mi pracę. Znam język angielski (w stopniu średnim) oraz niemiecki
    (w stopniu podstawowym). Znam zasady księgowości/rachunkowości.

    Uprzejmie proszę o rozważenie mojej oferty, uważam że współpraca ze mną
    będzie owocna i korzystna dla obojga stron. Z przyjemnością spotkam się z
    Państwem w celu szerszego omówienia moich kwalifikacji.

    pozdrawiam:
    Anna Madziarska

    kontakt: a...@i...pl lub a...@i...pl
    www: http://www.praca-katowice.prv.pl
    gg: 3139548

  • 2. Data: 2004-04-19 21:14:25
    Temat: Re: praca/katowice.........AUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "waxain" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Szanowni Państwo!

    Blondynka bylas, jestes i bedziesz a jedynie zatrudnienie mozesz znalezc w
    rzadzie leppera jako doradca ekonomiczny begerowej
    Czy ty wogole nie czytasz odpowiedzi na twoje posty???????????

    AUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ---

  • 3. Data: 2004-04-21 07:59:04
    Temat: Re: praca/katowice
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    waxain napisał(a):

> [...]
    > na uzupełniających studiach magisterskich w Akademii Ekonomicznej
    > w Katowicach, specjalność: biznes elektroniczny.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    bez komentarza ;-)

    czego was na tym biznesie elektronicznym ucza? ;-))

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 4. Data: 2004-04-21 08:35:27
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości
    > waxain napisał(a):
    >
    > specjalność: biznes elektroniczny.
    >
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > bez komentarza ;-)
    >
    > czego was na tym biznesie elektronicznym ucza? ;-))

    - Metodyka spamu - dwa semestry
    - Zaawansowane techniki spamowania - jeden semestr
    - Techniki ukrywania uzywanych adresow, kont i IP - fakultet
    nadobowiazkowy - jeden semestr

    ---

  • 5. Data: 2004-04-21 22:30:18
    Od: "Piotrek" <r...@w...pl>

    waxain wrote:
    > uzupełniających studiach magisterskich w Akademii Ekonomicznej w
    > Katowicach, specjalność: biznes elektroniczny.

    Zaskoczylo mnie, ze taka specjalonosc i jedynie MS Office, Internet i
    e-mail. Przeciez do pracy w tym zawodzie trzeba duuuuuuuzo wiecej. Ale zycze
    powodzenia :)

  • 6. Data: 2004-04-22 07:38:28
    Od: "x" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zaskoczylo mnie, ze taka specjalonosc i jedynie MS Office, Internet i
    > e-mail. Przeciez do pracy w tym zawodzie trzeba duuuuuuuzo wiecej. Ale
    zycze
    > powodzenia :)

    Do samego e-biznesu (czy moze bardziej e-marketingu)...nie sądze. Przy
    tworzeniu stron czy calych serwisow to owszem...znajomosc PHP, MySQL,
    JavaScritp, Asp itp. itd. jest wymagana...ale to chyba lezy po stronie
    programistow, projektantow (czyt. webmasterow) czy tez grafikow lezy te
    zadanie?
    pozdrawiam