PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca/katowice › praca/katowice
    From: "waxain" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praca/katowice
    Date: Mon, 19 Apr 2004 22:59:39 +0200

    Szanowni Państwo!

    W lutym 2003r. ukończyłam z wynikiem bardzo dobrym licencjackie studia o
    kierunku Marketing i Zarządzanie w Wyższej szkole Kupieckiej, w Piotrkowie
    Trybunalskim. Obecnie studiuję zaocznie na uzupełniających studiach
    magisterskich w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, specjalność: biznes
    elektroniczny.

    Jestem osobą energiczną, łatwo nawiązującą kontakty interpersonalne, otwartą
    i dyspozycyjną, szybko nabywającą nowe umiejętności oraz szybko nawiązującą
    kontakty interpersonalne (posiadam doświadczenie w kontakcie z klientami),
    ponadto odpowiedzialną i uczciwą, cenię sobie punktualność, nie posiadam
    żadnych nałogów. Mam zdolności organizacyjne, lubię pracę zespołową, ale
    również doskonale sprawdzam się w pracy indywidualnej. Poszukuję pracy
    (rejony: Katowic, Bytomia, Chorzowa, Tarnowskich Gór, Gliwic), w której
    mogłabym wykazać się inicjatywą, rozwijać się i z której otrzymywałabym
    satysfakcję.

    Potrafię obsługiwać komputer, (MS Office, Internet, e-mail), posiadam prawo
    jazdy
    kat. B, a także sporą praktykę w prowadzeniu auta, sumiennie wykonuję
    powierzoną mi pracę. Znam język angielski (w stopniu średnim) oraz niemiecki
    (w stopniu podstawowym). Znam zasady księgowości/rachunkowości.

    Uprzejmie proszę o rozważenie mojej oferty, uważam że współpraca ze mną
    będzie owocna i korzystna dla obojga stron. Z przyjemnością spotkam się z
    Państwem w celu szerszego omówienia moich kwalifikacji.

    pozdrawiam:
    Anna Madziarska

    kontakt: a...@i...pl lub a...@i...pl
    www: http://www.praca-katowice.prv.pl