PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca i ... jezyk :( › Re: praca i ... jezyk :(
  • Data: 2005-05-06 10:25:12
    Temat: Re: praca i ... jezyk :(
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Paweł T. [Thu, 05 May 2005 20:18:05 GMT]:

    > tak moja dziewczyna niestety nie jest zbyt biegla w tym
    > jezyku a ponadto co gorsze ma strach przed mowieniem.

    Takei opory jesli sie nie korzysta na codzien sa calkowicie
    normalne i sporo osob je ma. Natomiast kiedy wpada sie juz
    w srodowisko, w ktorym inaczej nie idzie sie porozumiec,
    nauka jezyka leci migiem. Czlowiek to jest taka bestia, ze
    zazwyczaj jak _musi_ to zrobi i tyle, bez kombinacji.

    Chyba ze dziewczyna jest do tego niepewna siebie i mocno
    niesmiala. Wtedy raczej zamknie sie w sobie i bedzie sie
    starala unikac kontaktu z kimkolwiek poza Toba. To juz
    Ty musisz wiedziec i ocenic...

    Kira