PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca dla 16-latka › Re: praca dla 16-latka
  • Data: 2004-09-05 21:40:52
    Temat: Re: praca dla 16-latka
    Od: "Wilq" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Skoro Ty nie chcesz roznosić ulotek za 5zł/godz to sorry ale chyba Ci nie
    pomogę. Całe wakacje szukałem pracy i właśnie ta kwota była dla mnie więcej
    niż dobra. Za roznoszenie ulotek zwykle dają 2 groszy za sztukę co w
    przeliczeniu na 1000 sztuk jakie możesz roznieść w ciągu dnia daje 20 zł za
    dzień, a jak Tobie dają 5zł/godz to masz 40 zł dziennie. Więc się tak
    zastanawiam jaką pracę chcesz?? za 20zł/godz???? :P