PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - czy to koniec? › Re: praca - czy to koniec?
  • Data: 2006-07-30 07:35:49
    Temat: Re: praca - czy to koniec?
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tu dochodzimy do sedna sprawy. Nawet jesli place wzrosna, to ludzie
    > beda wyjezdzac z Polski, bo wiekszosc z tych pieniedzy biora ZUS-y, srusy.
    > Mowiac po sobie co mnie obchodzi jak pracodawca oferuje te 4-6 tys brutto.
    > Dla mnie to sa okolica 2,6-3,7 netto wiec kwoty relatywnie malo atrakcyjne
    > do
    > 10-15 netto w GB. I nie jest juz argumentem ze tam koszty sa wieksze, bo
    > gonimy ich pod tym wzgledem w zabujczym tempie.

    Osób, które pracuja za 9000zł jest na tyle mało, i stanowią na ogół taki poziom w
    strukturze firmy, że bez problemow sie dogadują na formę współpracy miedzy osoba
    świadczącą usługi a dana firmą. Dla firmy i pracownika, ktorego praca jest wyceniana
    na takie kwoty ( a nawet znacznie mniejsze) nie jest problemem kwestia ZUS, zapewniam
    Cie.

    Wojtek