PracaGrupypl.praca.dyskusje › [praca] HOSTESSY

  • 1. Data: 2005-10-15 13:58:29
    Temat: [praca] HOSTESSY
    Od: "Promocje" <c...@w...pl>

    Firma organizujaca promocje na terenie calej Polski poszukuje
    chetnych do wspolpracy HOSTESS.

    Wymagania:
    - otwartosc
    - mila aparycja
    - doswiadczenie

    Mile widziane:
    - aktualne badania + ksiazeczka Sanepidu (praca w halach)

    Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie:
    - CV
    - Kilku Zdjec
    - krotkiego opisu promocji w jakich braly udzial.

    Kontakt mail: c...@w...pl

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0541-3, 2005-10-14
    Przetestowano na: 2005-10-15 15:59:04

  • 2. Data: 2005-10-15 19:13:30
    Temat: Re: [praca] HOSTESSY
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Promocje" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Firma organizujaca promocje na terenie calej Polski poszukuje
    > chetnych do wspolpracy HOSTESS.
    [...]
    > Kontakt mail: c...@w...pl

    Nie ma to jak profesjonalna firma, z firmowym adresem!
    Czyżby WP szukała hostess??? :>>>

    --
    Koziorozec

  • 3. Data: 2005-10-15 20:29:35
    Od: "Promocje" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > [...]
    >
    > Nie ma to jak profesjonalna firma, z firmowym adresem!
    > Czyżby WP szukała hostess??? :>>>

    na tego typu posty odpowiadalem juz ze 100 razy, ale napisze jeszcze raz.
    nie chce zeby mi firmowa skrzynke zalewal spam, wiec daje adres na wp.

    wiem ze sa sposoby unikania spamu i w jakis sposob mozna podawac miala
    firmowego,
    ale ja prowadze firme reklamowo-marketingowa a nie informatyczna i nie wiem
    jak
    podawac maila firmowego na grupie zeby uniknac spamu.

    dla Twojej wiadomosci: posiadamy strone www i firmowy adres :>>>>

    --
    Promocje

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0541-3, 2005-10-14
    Przetestowano na: 2005-10-15 22:29:42

  • 4. Data: 2005-10-15 20:42:24
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Promocje <c...@w...pl> wrote:

    > Firma organizujaca promocje na terenie calej Polski poszukuje
    > chetnych do wspolpracy HOSTESS.

    Może najpierw zatrudnijcie kogoś z umiejętnością czytania?
    Na początek - opisów grup dyskusyjnych.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2005-10-15 20:48:29
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Promocje napisał(a):
    > na tego typu posty odpowiadalem juz ze 100 razy, ale napisze jeszcze raz.
    > nie chce zeby mi firmowa skrzynke zalewal spam, wiec daje adres na wp.
    1) Jesli chodzi o ochrone przed robotami przeszukujacymi siec to zamiast
    login@domena wstawisz np l...@b...domena - kazdy zrozumie gdzie ma
    wyslac maila
    2) Wypadaloby podac adres strony, skora takowa macie... inteligentny
    czlowiek nie wysyla w ciemno cv, nie wiedzac do kogo i po co
    3) Nauczcie sie odpowiadac na posty
    4) Zapoznajcie sie z netykieta
    5) Nauczcie sie poslugiwac newsami - *ta grupa sluzy do czegos innego*.
    Do tego typu ogloszen jest pl.praca.oferowana

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2005-10-15 23:17:24
    Od: perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl>

    Promocje napisał(a):
> [...]
    > - CV
    > - Kilku Zdjec
    > - krotkiego opisu promocji w jakich braly udzial.

    Daj ogloszenie na stronki z sygnaturki :)

    --
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ::::::

  • 7. Data: 2005-10-17 08:58:45
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Promocje napisał(a):

    > - Kilku Zdjec

    zdjecia-jak rozumiem- maja byc artystyczne, skoro przez duze "Z"?
    ;-)

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl