PracaGrupypl.praca.dyskusje[praca] HOSTESSY › Re: [praca] HOSTESSY
    From: "Promocje" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [praca] HOSTESSY
    Date: Sat, 15 Oct 2005 22:29:35 +0200

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dirkev$ks5$1@inews.gazeta.pl...

    > [...]
    >
    > Nie ma to jak profesjonalna firma, z firmowym adresem!
    > Czyżby WP szukała hostess??? :>>>

    na tego typu posty odpowiadalem juz ze 100 razy, ale napisze jeszcze raz.
    nie chce zeby mi firmowa skrzynke zalewal spam, wiec daje adres na wp.

    wiem ze sa sposoby unikania spamu i w jakis sposob mozna podawac miala
    firmowego,
    ale ja prowadze firme reklamowo-marketingowa a nie informatyczna i nie wiem
    jak
    podawac maila firmowego na grupie zeby uniknac spamu.

    dla Twojej wiadomosci: posiadamy strone www i firmowy adres :>>>>

    --
    Promocje

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0541-3, 2005-10-14
    Przetestowano na: 2005-10-15 22:29:42