PracaGrupypl.praca.dyskusje › rezygnacja ze stażu - zasady

  • 1. Data: 2005-10-15 09:55:27
    Temat: rezygnacja ze stażu - zasady
    Od: "ktosik" <k...@g...pl>

    Mam pytanko do Was
    Jestem na stażu z urzedu pracy ale znalazlam prace i chce z tego stazu
    zrezygnowac. jestem na ytym stazu od 2 tyg i chce przepracowac do konca
    miesiaca aby dostac zasilek. Komu i gdzie mam powiedziec ze rezygnuje ze
    stazu i czy wyplaca mi stypendium za staz za przepracowany miesiac. I
    jeszcze jedno :) Chcialabym w ostatnim tygodniu wziasc zwolnienie lekarskie.
    Jakie musze miec dokumenty aby to zwolnienie dostac? bo przeciez nie mam
    ksiazeczki zdrowia bo urzad nie daje a poza tym obejmuje mnie jeszcze
    ubezpieczenie od rodzicow. Jak to zalatwić Dzieki za odpowiedz :)

  • 2. Data: 2005-10-15 11:00:18
    Temat: Re: rezygnacja ze stażu - zasady
    Od: "Zoka" <f...@o...pl>

    Jaki zasiłek? po staży ne stety nie nabywa sie prawa do zasiłku dla
    bezrobotnych.
    A jak to dalej wygląda to nie wiem, nie orientuję się.
    Zęby dostać zwolnienie lekarskie musisz być chora :) chyba że masz znajomego
    lekarza ( ciiii ja nic nie mówiłam )

  • 3. Data: 2005-10-15 11:10:01
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Zoka" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki zasiłek? po staży ne stety nie nabywa sie prawa do zasiłku dla
    > bezrobotnych.
    Chodzi chyba o stypendium (czy jak sie to teraz nazywa) wypłacane w
    czasie stażu.
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
    ******************** www.madej.master.pl ********************

  • 4. Data: 2005-10-15 11:23:29
    Od: "ktosik" <k...@g...pl>

    no chodzilo mi o stypendium ale trudno to tak nazwac bo wyglada jak zasilek
    dla ubogiego :) o zwolnienie sie nie martwie tylko nie wiem wlasnie czy
    musze miec ksiazeczke zdrowia czy na jakiejs innej podstwaie wyda mi lekarz
    zwolnienie do UP. po stazu nie chce nie bo ide do pracy tylko chce zeby mi
    wyplacili stypendium za przepracowany miesiac.

  • 5. Data: 2005-10-15 16:36:31
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "ktosik" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasilek dla ubogiego :) o zwolnienie sie nie martwie tylko nie wiem
    > wlasnie czy musze miec ksiazeczke zdrowia czy na jakiejs innej

    Księżeczkę zdrowia to wyda ci pracodawca nowy, a od urzędu co najwyżej
    dostaniesz zaświadczenie o tym, że jesteś bezrobotnym - i z tym do
    lekarza.

    > wyda mi lekarz zwolnienie do UP. po stazu nie chce nie bo ide do pracy

    Zwolnienie na L4 musi być chyba.

    > tylko chce zeby mi wyplacili stypendium za przepracowany miesiac.

    imo, nawet jak nie przepracujesz miesiąca to oni wypłacą ci za to co
    przepracowałeś proporcjonalnie.

    Pamiętaj, że jak podejmniesz pracę normalnie to musisz wyrejestrować się
    z UP (nie rób tego jeżeli będziesz oficjalnie na zwolnieniu - bo jak
    jesteś chory to nie możesz przecież pracować).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --