PracaGrupypl.praca.dyskusje › pozyskiwanie danych z KRS?

  • 1. Data: 2006-07-10 12:59:41
    Temat: pozyskiwanie danych z KRS?
    Od: |Pio| <piowa@_wytnij_vp.pl>

    znalazlem ogloszenie o mniej wiecej ponizszej tresci:

    "pozyskiwanie danych z Sądu Rejonowego Krajowego Rejestru Sądowego
    Wydziału Gospodarczego i przepisywaniu ich do arkusza kalkulacyjnego"

    taka praca jest legalna?
    owo pozyskianie mialoby sie odbywac za pomoca aparatu cyfrowego....

  • 2. Data: 2006-07-10 13:04:41
    Temat: Re: pozyskiwanie danych z KRS?
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 10-07-2006 o 14:59:41 |Pio| <piowa@_wytnij_vp.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > taka praca jest legalna?
    > owo pozyskianie mialoby sie odbywac za pomoca aparatu cyfrowego....

    Moim zdaniem, jest odpowiednikiem wysłania człowieka o BARDZO dobrej
    pamięci...

    --
    TLP

  • 3. Data: 2006-07-10 13:07:59
    Od: |Pio| <piowa@_wytnij_vp.pl>

    > Moim zdaniem, jest odpowiednikiem wysłania człowieka o BARDZO dobrej
    > pamięci...

    odpowiednikiem to moze i tak, ale inaczej wyglada czlowiek z
    fotograficzna pamiecia przegladajacy ksiegi, niz czlowiek z cyfrowym
    aparatem fotografujacy ksiegi....

  • 4. Data: 2006-07-10 13:52:57
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > odpowiednikiem to moze i tak, ale inaczej wyglada czlowiek z
    > fotograficzna pamiecia przegladajacy ksiegi, niz czlowiek z cyfrowym
    > aparatem fotografujacy ksiegi....

    raczej polega na przepisywaniu danych z pdf do xls ,
    wglad do danych moze miec w sadzie gospodarczym praktycznie kazdy, nie
    wymaga to zgody firmy tam zarejestrowanej ,
    sa płatne serwisy udostepniające dane krs np. przez internet

    pozdrawiam
    rafal

  • 5. Data: 2006-07-10 18:22:09
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "|Pio|" <piowa@_wytnij_vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > taka praca jest legalna?
    > owo pozyskianie mialoby sie odbywac za pomoca aparatu cyfrowego....

    Praca calkiem legalna, do tych ksiag ma wglad
    kazdy poniewaz dane sa jawne. Chyba wiem
    o jaka firme chodzi - praca ciezka, bo za raport
    placa ~5 PLN netto, a najszybsi sa w stanie
    przeklepac ze zdjecia do excela ok 5-6 raportow
    przez 8 godzin, a dodatkowo w niektorych miastach
    urzedy pozwalaja zajrzec tylko do 2 ksiag na tydzien...

    Pzdr
    Piotr

  • 6. Data: 2006-07-10 19:58:23
    Od: |Pio| <piowa@_wytnij_vp.pl>

    > Praca calkiem legalna, do tych ksiag ma wglad
    > kazdy poniewaz dane sa jawne. Chyba wiem

    aha, myslalem ze wglad to jedno, a kopia to co innego...

> [...]
    > przez 8 godzin, a dodatkowo w niektorych miastach
    > urzedy pozwalaja zajrzec tylko do 2 ksiag na tydzien...

    aha... ;)
    i tak w sumie nie bylem zainteresowany, ulotki lepiej wychodza ;)

  • 7. Data: 2006-07-10 20:53:04
    Od: "mw" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > taka praca jest legalna?
    > owo pozyskianie mialoby sie odbywac za pomoca aparatu cyfrowego....

    LEgalna, w zasadzie mozesz sobie skserowac te dane tylko ta cena za ksero.
    :)
    Czesto zdarza sie (w Krakowie) ze pami grzecznie zabiera rejestr jak tylko
    zobaczy ze cos skanujesz :). Dane niektorych firm maja az po 50 tomow :)

    pozdrawiam,

    Michal

  • 8. Data: 2006-07-11 12:43:21
    Od: "lula78" <l...@W...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > taka praca jest legalna?
    > owo pozyskianie mialoby sie odbywac za pomoca aparatu cyfrowego....

    Praca jak najbardziej legalna. Każdy kto chce może mieć do tych informacji
    dostęp. Trzeba tylko się trochę nastać w tym KRS-ie.

    --
    http://www.poradopedia.pl/ - porady na każdy temat