PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: powod rozwiazania umowy › Re: powod rozwiazania umowy
  • Data: 2007-08-20 14:21:43
    Temat: Re: powod rozwiazania umowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:13cj88uha51q851@corp.supernews.com Bronek Kozicki
    <b...@s...net> pisze:

    > a jak pani z HR zacznie zadawać jeszcze bardziej osobiste pytania, np. w
    > celu ustalenia profilu psychologicznego kandydata?
    Informacje jakich należy udzielić pracodawcy określa prawo pracy, nie pani z
    HR. Należy jej to uświadomić w razie potrzeby. To po pierwsze.
    Po drugie rozmowa o pracę to rozmowa dwóch równorzędnych stron - to jest
    moje (tylko moje) założenie. Jeśli ktoś nie jest w stanie być równorzędną
    stroną, daje się zdominować, ma mentalność petenta - cóż, to jego sprawa.
    Po trzecie - druga strona też może zadawać osobiste, żenujące lub prostackie
    pytania - co za problem? Tylko po co?

    > Oczywiście to też jest nieprofesjonalne?
    A jak myślisz?

    --
    Jotte