PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: powod rozwiazania umowy › Re: powod rozwiazania umowy
    From: Bartsmz <C...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: powod rozwiazania umowy
    Date: Sat, 11 Aug 2007 20:14:40 +0200

    On Fri, 10 Aug 2007 14:25:46 +0200, Gienek wrote:

    > Zwróc uwage ze dyskusja z Jotte przypomina odbijanie pileczki. Potrafi uzywac w
    > dyskusji w zaleznosci od potrzeby przeciwstawnych argumentów a jesli dyskutujaca
    > z nim osoba ma inne zdanie niz on to zaczyna ublizac. Z takim rozmówca nie warto
    > dyskutowac bo jest zwyczajnym chamem któremu sloma wystaje z butów. Najlepiej go
    > zwyczajnie zignorowac i nie reagowac na prymitywne zaczepki.

    Czlowiekowi o ksywce Jotte odpowiadac juz nie bede, bo jest szkodliwe dla
    wszystkich. Nie jest w stanie zrozumiec popelnianych przez siebie bledow,
    przez co nie jest w stanie zrozumiec swojego postepowania. Nie raz mialem
    doczynienia z ludzmi tego pokroju. Zawsze mam nadzieje, ze jest mozliwosc
    choc w malym stoponiu zmiany ich postepowania. Wszelkich rozmow toczacych
    sie na wyzszym poziomie, jotte unika i kwituje obrazajac innych ludzi - bo
    nie jest w stanie ich zrozumiec. Tak zwany troll .Gdyby choc sprobowal
    poszukac w encyklopedii slow, ktore uzywa - dowiedzialby sie co one
    oznaczaja. Nie zdaje sobie sprawy, ze kazdy czlowiek rozmawiajacy
    filozofuje. To rozmowa, w przeciwienstwie do wymiany opini rozwija ludzi.
    Niestety - Jotte nie chce sie rozwijac, bo uwaza sie za czlowieka
    nieomylnego. Kazdy madry czlowiek zapytany o slusznosc swych racji -
    potrafi je obronic. Jotte uwaza, ze nie musi, poniewaz bardzo malo ludzi
    dorasta mu do piet. Gdyby spotkac sie znim na zywo - pewnie nie mialby za
    wiele do powiedzenia. Niestety na trolli nie ma dobrej rady. Jest tylko
    skuteczna. Nie karmic trolla.
    Jesli ktos nie wie - kto to troll - odsylam
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling