PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !

  • 1. Data: 2003-09-16 17:34:22
    Temat: Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !
    Od: "Rafal M." <a...@s...pl>

    Mam pytanie ?
    Gdzie szukać ludzi, którzy są równie zdeterminowani po otrzymaniu pracy jak
    podczas rozmowy kwalifikacyjnej !?

    Mam kilka stanowisk handlowych do obsadzenia ? Najlepiej młodymi ludźmi,
    którzy są głodni sukcesu i są na tyle zmotywowani, że potrafią przenosić
    góry... i nie mogę takich znaleźć. Większość szuka zaczepki żeby dostawać
    1000 PLN i nie interesują ich premie od targetu. Szukam takich,
    którzy chcą i potrafią uczciwie "zapierd....", nauczyć się tematu i wyrabiać
    2-wu i trzykrotność targetu !

    Przyznam, że stoję po drugiej stronie muru nisz większość na tej grupie, ale
    naprawdę powiedzcie mi gdzie znaleźć dobrych handlowców...???

    Rafał M.
    www.aram.pl/praca

  • 2. Data: 2003-09-16 20:12:36
    Temat: Re: potrzebuje Pan kogoś kto pokocha ten interes, a nie tylko szuka pracy jako handlowiec...
    Od: "K.S.A.T." <k...@g...pl>

    Witam :)
    ... są interesy które trzeba Kochać...
    z tego co widziałem na stronce macie kilka gałęzi usług.... do większości z
    nich potzrebni są ludzie którzy są zapaleńcami w temacie, a nie tylko
    handlowcami którzy mają cennik i mają sprzedawać produkt z kartki....
    papier z wyższej szkoły biznesu czy handlu wcale nie znaczy, że kocha się
    handel - czasem ktoś po prostu trafił wcześniej na taką uczelnię, a teraz
    szukał pracy....
    ...znam kilka osób dla których praca w takiej firmie byłaby jak nowe
    akwarium dla rybki, a pracują np. w hipermarketach na magazynie czy dziale
    AGD.... a są zapaleńcami, jeśli chodzi o temat audio-video, efekty
    specjalne, kamery, lasery czy inne gadżety z zaplecza show-business'u....
    ... a wszystko dlatego, że "jak nie mają papierka, to nie są nic warci..."??
    Cieszę się, że jakiś pracodawca tu tez zagląda i szuka odpowiedzi... Cieszę
    się, że są pracodawcy którzy, chcą usłyszeć szczerą odpowiedź na dręczące
    pytanie....
    Być może wystarczyłoby, zamiast: "poszukujemy kandydata na stanowisko
    reprezentanta hanlowego; wymagane: wykształcenie wyższe, handlowe..." itd. ,
    zacząć od: "jeśli kochasz temat, masz wiedzę i zapał - dołącz do Nas -
    pozwolimy Ci się wyżyć...."
    naprawdę niewielu, będąc w młodym wieku ma już "wejścia, "znajomości" i
    "potrafi zapewnić określoną grupę stałych klientów'.... - a jeśli tak jest,
    to są już dawno ustawieni przez status społeczny i nie interesuje ich
    stanowisko handlowca....
    ja również poszukuję pracy jak wielu innych kochających swój fach i nie mogę
    znaleźć, bo albo nie mam odpowiedniego papierka w ręce, albo (na te mniej
    płatne stanowiska w branży) mam zbyt duży staż....
    a proszę mi wierzyć, że wziąłbym pracę nawet za przysłowiowe 780 i robił
    wszystko i więcej żeby ją utrzymać......bo kocham to co robię...

    Podsumowując: uważam, że potrzebuje Pan _Zapaleńców_ , Panie Rafale....
    [niekoniecznie z papierkiem z WSH]

  • 3. Data: 2003-09-16 20:42:15
    Temat: p.s.
    Od: "K.S.A.T." <k...@g...pl>

    przeczytałem właśnie RE do tego samego postu na pl.praca.szukana - chyba
    masz rację Nicky - jestem zdesperowany.. ale czyż to nie wynik tego , że
    zbyt długo chciałem się cenić....

    K.S.A.T.
    [nadal bez pracy >> http://tomaszko.k.webpark.pl/cv/ ]

  • 4. Data: 2003-09-16 20:54:50
    Temat: Re: Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    Użytkownik "Rafal M." <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    targetu????

    nie chyba nie!!! Założenia, cele, oczekiwania, wysokie postawienie
    poprzeczki to może tak ale target??? Co to w ogóle znaczy

    pozdrawiam

    wondoł

    ---

  • 5. Data: 2003-09-16 21:42:39
    Od: "Dan" <f...@i...pl>

    target ?
    pracodawca ktory uzywa wg mnie takich sformuowan jest beznadziejny
    za duzo naczytal sie ksiazek marketingowych i teraz udaje znawce tematu
    PRAWDZIWY POLSKI BIZNWESMEN POWIE "CEL" a nie jakis "target"...

    PRECZ Z IMPERIALIZMEM !!!!
    :):)

  • 6. Data: 2003-09-16 23:09:42
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    ale
    > naprawdę powiedzcie mi gdzie znaleźć dobrych handlowców...???

    Uwazam ze naprawde dobrych handlowcow mozna jedynie podkupic od konkurencji
    oferujac im lepsze warunki.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 7. Data: 2003-09-16 23:30:28
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Użytkownik "Rafal M." <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > targetu????
    >

    > nie chyba nie!!! Założenia, cele, oczekiwania, wysokie postawienie
    > poprzeczki to może tak ale target??? Co to w ogóle znaczy
    I to jest wlasnie sposob myslenia ludzi, ktorzy nie chca nic w zyciu
    osiagnac: po co myslec o konkretach, jak mozna przypieprzyc sie do pierdoly,
    nie?
    Przyjemniej, mniej glowa boli od wytezania tych kilku szarych komorek, a i
    poudawac intelektualiste sie da... A elastycznosc - co to w ogole jest?
    Klapeczki na oczkach, jak u konika siwka.
    Jesli nie wiesz, co to znaczy, to jest jeden wniosek - nie powinienes czytac
    tego posta, bo jest dla Ciebie za trudny...
    Nigdy w zyciu nie zatrudnilbym kogos, kto tak podchodzi do spraw.
    PiotrG

  • 8. Data: 2003-09-16 23:33:16
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Dan" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    > target ?
    > pracodawca ktory uzywa wg mnie takich sformuowan jest beznadziejny
    Dlaczego Ty nie siedzisz w rzadzie - tam potrzebuja takich jasnowidzow...

    > za duzo naczytal sie ksiazek marketingowych i teraz udaje znawce tematu
    Marnujesz sie na grupach, mistrzu...

    > PRAWDZIWY POLSKI BIZNWESMEN POWIE "CEL" a nie jakis "target"...
    Qrcze, ten rzeczywiscie moze jakis sztuczny...

    > PRECZ Z IMPERIALIZMEM !!!!
    > :):)
    Ale mu nawsadzales...

    PiotrG

  • 9. Data: 2003-09-17 06:30:37
    Temat: sorry za date...4x cancel i nie chce sie wykasowac nie znika
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

  • 10. Data: 2003-09-17 08:01:11
    Od: "" <c...@p...onet.pl>

    A ja stoję po tej samej stronie, co Ty i mam podobny problem ... Czytałem
    komentarze do twojego listu... Szkoda czasu na odpowiadanie na nie...Może z
    wyjątkiem dwóch...
    W tym kraju jest po prostu słaby rząd i za duży socjal. I tak naprawdę to tu
    nie ma bezrobocia tylko lenistwo . Bezrobocie jest wtedy, kiedy nie ma pracy,
    a pracy jest od cholery, tylko nie takiej, jaką by chcieli ludzie. Gdyby nie
    zasiłki uwierz mi, że nie było by grymaszenia .... Szkoda gadać...
    W każdym razie, gdybyś jednak znalazł ludzi, którzy naprawdę szukają pracy a
    nie obiboków, to podziel się listą .
    Cześć.