PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !

  • 11. Data: 2003-09-17 08:55:13
    Temat: Gdzie szukać dobrych handlowców ? TUTAJ
    Od: "gonia pedziszewska" <m...@i...pl>

    sorki, ze odpowiadam z konta mojej dziewczyny, co moze byc mylace. Narazajac
    sie zapewne na smiesznosc wsrod moich przedmowcow,ale chce powiedziec, ze ja
    tak umiem pracowac. Potrzebne sa tylko jasne uklady i uczciwe relacje. Nie
    bede tu sobie robil reklamy, bo to chyba nie miejsce.
    pozdrawiam
    z.
    kontakt: g-g 609108
    z...@p...onet.pl

  • 12. Data: 2003-09-17 09:30:30
    Temat: Re: Gdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM !
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    "" <c...@p...onet.pl> napisał:

    > A ja stoję po tej samej stronie, co Ty i mam podobny problem ... Czytałem
    > komentarze do twojego listu... Szkoda czasu na odpowiadanie na nie...Może z
    > wyjątkiem dwóch...
    > W tym kraju jest po prostu słaby rząd i za duży socjal. I tak naprawdę to tu
    > nie ma bezrobocia tylko lenistwo . Bezrobocie jest wtedy, kiedy nie ma pracy,
    > a pracy jest od cholery, tylko nie takiej, jaką by chcieli ludzie. Gdyby nie
    > zasiłki uwierz mi, że nie było by grymaszenia .... Szkoda gadać...
    > W każdym razie, gdybyś jednak znalazł ludzi, którzy naprawdę szukają pracy a
> [...]

    No to jestem Twoim obibokiem, ale nie siedzę na socjalu. Przynajmniej
    jakiś plus. Pracowałem przez jakiś czas [daaaawno] jako akwizytor
    reklam, nie byłem w tym najlepszy i muszę stwierdzić, że nawet gdybym
    miał zemrzeć śmiercią głodową, nie wróciłbym do profesji - jak ktoś tego
    nie lubi, widzi niechęć kupujących do zajmowania im czasu i
    niechęć/nieufność do produktu, to jest to dla niego jeden z najbardziej
    kanalarskich zawodów [oczywiście piszę o a. reklam a nie np. sprzedaży
    piwa dużej i znanej spółki]. A pracy szukam w innych [baaaaardzo
    różnych] zawodach/stanowiskach.

    Czy jeżeli ktoś wymyśli zawód publicznego wkładania palca do tyłka
    [zapewne jakiś dochód by dawał ten biznes] i nikt nie był by chętny, to
    też byś twierdził, że nie ma bezrobocia?

    Flyer

  • 13. Data: 2003-09-17 15:56:29
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Rafal M. <a...@s...pl> napisał(a):

    > Mam pytanie ?
    > Gdzie szukać ludzi, którzy są równie zdeterminowani po otrzymaniu pracy jak
    > podczas rozmowy kwalifikacyjnej !?
    >
    > Mam kilka stanowisk handlowych do obsadzenia ? Najlepiej młodymi ludźmi,
    > którzy są głodni sukcesu i są na tyle zmotywowani, że potrafią przenosić
    > góry... i nie mogę takich znaleźć. Większość szuka zaczepki żeby dostawać
    > 1000 PLN i nie interesują ich premie od targetu. Szukam takich,
    > którzy chcą i potrafią uczciwie "zapierd....", nauczyć się tematu i
    wyrabiać
    > 2-wu i trzykrotność targetu !

    Polecam lekturę:

    http://www.itpartner.pl/artykuly/6693.html

    Dariusz Żebrowski z agencji doradztwa personalnego Bank Danych o
    Inżynierach, która pośredniczy w kontaktach między informatykami a ich
    potencjalnymi pracodawcami mówi, że aby znaleźć dobrego handlowca trzeba mu
    zapewnić na początek co najmniej 4 tys. złotych. Dodaje, że nie podjąłby się
    szukania kandydata na handlowca dla pracodawcy nawet spoza stolicy, który
    byłby skłonny zagwarantować na przykład tylko 2,5 tysiąca złotych pensji.

    > Przyznam, że stoję po drugiej stronie muru nisz większość na tej grupie,
    ale
    > naprawdę powiedzcie mi gdzie znaleźć dobrych handlowców...???

    Nie znajdziesz dobrego handlowca za 1000 złotych, ale szukajcie, to może
    znajdziecie.

  • 14. Data: 2003-09-17 16:53:58
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    Użytkownik "PiotrG" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > osiagnac: po co myslec o konkretach, jak mozna przypieprzyc sie do
    pierdoly,
    > nie?
    > Przyjemniej, mniej glowa boli od wytezania tych kilku szarych komorek, a i
    > poudawac intelektualiste sie da... A elastycznosc - co to w ogole jest?
    > Klapeczki na oczkach, jak u konika siwka.
    > Jesli nie wiesz, co to znaczy, to jest jeden wniosek - nie powinienes
    czytac
    > tego posta, bo jest dla Ciebie za trudny...
    > Nigdy w zyciu nie zatrudnilbym kogos, kto tak podchodzi do spraw.

    Szkoda że nie zauważyłeś istosty mojego posta, a chodziło mi tylko o prostą
    sprawę mamy piekny język. Polski język. Jest rzeczą oczywistą, że każdy
    język rozwija się poprzez zapożyczenia, ale co z a dużo to nie zdrowo, nie
    rozumiem używania takich słów jak target zamiast cel sprzedarzowy, hjuman
    resorses zamiast kadry czy dep personalny itp.

    pozdrawiam mimo wszystko

    wondol

    ---

  • 15. Data: 2003-09-17 17:16:07
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

> [...]
    > rozumiem używania takich słów jak target zamiast cel sprzedarzowy, hjuman
    > resorses zamiast kadry czy dep personalny itp.
    A wiec sorry - nawet sie zastanawialem, czy zartujesz, czy ty tak powaznie
    ;-)))
    Niestety, emocje zrobily swoje...

    A co do polskosci niektorych terminow - to jest b. sliska sprawa. W
    niektorych
    srodowiskach/branzach tak mocno zadomowila sie terminologia angielska, ze
    nic
    sie z tym IMHO nie zrobi...

    Pozdrawiam,
    PiotrG

  • 16. Data: 2003-09-17 17:30:31
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bka3l7$h13$1@nemesis.news.tpi.pl>, wondoł wrote:
> [...]
    > rozumiem używania takich słów jak target zamiast cel sprzedarzowy, hjuman
    > resorses zamiast kadry czy dep personalny itp.

    Pierdu pierdu, pierdu pierdu. A teraz napisz coś konkretnego i ciekawego.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 17. Data: 2003-09-17 20:38:43
    Od: "Killoff" <k...@n...wp.pl>

    <c...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
> [...]
    nie
    > zasiłki uwierz mi, że nie było by grymaszenia .... Szkoda gadać...

    Te 1000 zł (pewnie brutto) to sobie Pan może w... 'target' wsadzić.

    Pracuję w firmie, gdzie handlowiec ma 3000 zł podstawy + premie za
    sprzedaż.
    Stara się chłopak jak może i dorabia na premii 2000 zł.
    Razem średnio ma 5000 zł brutto.

    Niektórzy pracodawcy oczekują nie wiadomo jakiego poświęcenia,
    a płacą mniej niż zarabia gość żebrzący przed kościołem...

    Kiloff

  • 18. Data: 2003-09-17 20:42:45
    Od: "Killoff" <k...@n...wp.pl>

    " leszek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Rafal M. <a...@s...pl> napisał(a):
    >
    > Nie znajdziesz dobrego handlowca za 1000 złotych, ale szukajcie, to może
    > znajdziecie.

    I tu się z Panem zgadzam.
    Ludzie po zawodówkach, pracujący na tokarkach zarabiają 1300 zł brutto.
    1000 zł to pośmiewisko.
    Za taką kaaaasę proponuję temu Panu, aby zatrudnił kogoś z własnej
    rodziny - pewnie będzie się przykładał do interesu. Rozsądni ludzie taką
    robotę będą olewać i doskonale ich rozumiem...

    Kiloff

  • 19. Data: 2003-09-17 22:09:59
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    ale
    > naprawdę powiedzcie mi gdzie znaleźć dobrych handlowców...???

    Uwazam ze naprawde dobrych handlowcow mozna jedynie podkupic od konkurencji
    oferujac im lepsze warunki.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 20. Data: 2003-09-18 00:41:33
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Tue, 16 Sep 2003 19:34:22 +0200, "Rafal M." <a...@s...pl> wrote:

    Przy tak dzialajacej skrzynce zaczynam rozumiec czemu jest z tym problem.

    Hi. This is the qmail-send program at ra.skrzynka.pl.
    I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
    This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

    Sorry, no mailbox here by that name. vpopmail (#5.1.1)

    Jak zacznie dzialac to prosze dac znac. Pogadamy. Zobaczymy.

    Kyniu

    --