PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM ! › Re: potrzebuje Pan kogoś kto pokocha ten interes, a nie tylko szuka pracy jako handlowiec...
    From: "K.S.A.T." <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: potrzebuje Pan kogoś kto pokocha ten interes, a nie tylko szuka pracy
    jako handlowiec...
    Date: Tue, 16 Sep 2003 22:12:36 +0200

    Witam :)
    ... są interesy które trzeba Kochać...
    z tego co widziałem na stronce macie kilka gałęzi usług.... do większości z
    nich potzrebni są ludzie którzy są zapaleńcami w temacie, a nie tylko
    handlowcami którzy mają cennik i mają sprzedawać produkt z kartki....
    papier z wyższej szkoły biznesu czy handlu wcale nie znaczy, że kocha się
    handel - czasem ktoś po prostu trafił wcześniej na taką uczelnię, a teraz
    szukał pracy....
    ...znam kilka osób dla których praca w takiej firmie byłaby jak nowe
    akwarium dla rybki, a pracują np. w hipermarketach na magazynie czy dziale
    AGD.... a są zapaleńcami, jeśli chodzi o temat audio-video, efekty
    specjalne, kamery, lasery czy inne gadżety z zaplecza show-business'u....
    ... a wszystko dlatego, że "jak nie mają papierka, to nie są nic warci..."??
    Cieszę się, że jakiś pracodawca tu tez zagląda i szuka odpowiedzi... Cieszę
    się, że są pracodawcy którzy, chcą usłyszeć szczerą odpowiedź na dręczące
    pytanie....
    Być może wystarczyłoby, zamiast: "poszukujemy kandydata na stanowisko
    reprezentanta hanlowego; wymagane: wykształcenie wyższe, handlowe..." itd. ,
    zacząć od: "jeśli kochasz temat, masz wiedzę i zapał - dołącz do Nas -
    pozwolimy Ci się wyżyć...."
    naprawdę niewielu, będąc w młodym wieku ma już "wejścia, "znajomości" i
    "potrafi zapewnić określoną grupę stałych klientów'.... - a jeśli tak jest,
    to są już dawno ustawieni przez status społeczny i nie interesuje ich
    stanowisko handlowca....
    ja również poszukuję pracy jak wielu innych kochających swój fach i nie mogę
    znaleźć, bo albo nie mam odpowiedniego papierka w ręce, albo (na te mniej
    płatne stanowiska w branży) mam zbyt duży staż....
    a proszę mi wierzyć, że wziąłbym pracę nawet za przysłowiowe 780 i robił
    wszystko i więcej żeby ją utrzymać......bo kocham to co robię...

    Podsumowując: uważam, że potrzebuje Pan _Zapaleńców_ , Panie Rafale....
    [niekoniecznie z papierkiem z WSH]