PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: poszukiwanie pracy

  • 1. Data: 2007-09-30 16:23:39
    Temat: Re: poszukiwanie pracy
    Od: "Tomasz" <u...@o...pl>

    Użytkownik "xx" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fdohjn$1a28$1@news.mm.pl...
> [...]
    > byloby zarzadzac flota aut. Wlasciwie to nie wiem jakiego typu roboty
    > szukam. Mam wyzsze zawodowe, zaocznie robie sobie mgr.
    > Szukam pracy w ktorej zarobie chociaz 1500 netto. Zaczynam watpic w spadek
    > bezrobocia - sam nie wiem dlaczego nie moge znalesc jestem za glupi? mam
    > mieszane uczucia, wszyscy mowia ze duzo pracy jest ale ja pytam gdzie?
    > Bylem na rozmowie, mi bardzo odpowiadala praca, prezesowi ja bardzo (niby)
    > no i cisza do dzisiaj.
    >
    > Powiedzcie mi prosze czy to normalne zjawisko czy jestem kompletnym

    Czasami trzeba mieć trochę szczęścia.
    Ale zgadzam się z Tobą w sprawie bezrobocia. Ono pozostało na tym samym
    poziomie co 2 lata temu.
    Ja też mam problemy ze znalezieniem pracy. 7 letnie doświadczenie w tym 4
    letnie na stanowisku kierownika, wykształcenie wyższe zawodowe.
    Nie łam się są gorsi od Ciebie. ;-).
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-01 09:29:50
    Od: "Bartek" <i...@c...wytnij.pl>

    [...]

    Może CV-raport troszkę Cię podbuduje?
    Rzeczywiście nie może być aż tak dobrze z tą pracą, bo nasze statystyki
    pokazują, że tylko ok. 70% CV jest w ogóle czytanych.
    Gdyby tak trudno było znaleźć pracownika, to chyba nie wywalano by 30% CV od
    razu do kosza?

    Zatem polecam i życzę powodzenia - www.cv-raport.pl

    Bartek
    --
    http://www.cv-raport.pl
    Kto czyta Twoje CV, a kto nie?

  • 3. Data: 2007-10-01 09:33:12
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > pokazują, że tylko ok. 70% CV jest w ogóle czytanych.
    > Gdyby tak trudno było znaleźć pracownika, to chyba nie wywalano by 30% CV od

    Też sobie zaraz poczytam. A jako, że jeszcze tego nie zrobiłem, to
    napiszę tylko z własnego doświadczenia, że do końca czytanych jest może
    40% nadesłanych CV, gdyż z pozostałych już na wstępie widać, że kandydat
    jest nieodpowiedni.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 4. Data: 2007-10-01 09:52:24
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 1 Pa , 11:29, "Bartek" <i...@c...wytnij.pl> wrote:
    > [...]
    >
    > Mo e CV-raport troszk Ci podbuduje?
    > Rzeczywi cie nie mo e by a tak dobrze z t prac , bo nasze statystyki
    > pokazuj , e tylko ok. 70% CV jest w ogóle czytanych.
    > Gdyby tak trudno by o znale pracownika, to chyba nie wywalano by 30% CV od
    > razu do kosza?

    Cv-raport jest niewiarygodny. Zaklada, ze wszyscy czytajacy aplikacje
    sa debilami, nie wylaczajacymi makr w wordzie i nie posiadajacymi
    firewalli.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 5. Data: 2007-10-01 10:22:37
    Od: "Bartek" <i...@c...wytnij.pl>

    >Cv-raport jest niewiarygodny. Zaklada, ze wszyscy czytajacy aplikacje
    >sa debilami, nie wylaczajacymi makr w wordzie i nie posiadajacymi
    >firewalli.

    Zgoda, na pewno nie mozna zakladac stuprocentowej wiarygodnosci.
    Ale widac jednak nie jest z ta skutecznoscia az tak zle, skoro powstal taki
    ranking:
    http://www.cv-raport.pl/ocv/rzetelna_rekrutacja.php?
    rok=2007&miesiac=9

    Wezmy np. taka firme Rossman, która czyta 96% nadsylanych dokumentów.
    Myslisz, ze te 4% nieprzeczytanych to kwestia firewalla?

    Albo z drugiego konca - firma Zibi - 85% przeczytanych.

    Sadze, ze w obrebie jednej firmy sprawa firewalla to kwestia polityki
    bezpieczenstwa.
    Na wszystkich kompach jest tak samo.

    Wszyscy maja równe szanse, a jednak nie we wszystkich firmach sa takie same
    wyniki :)

    Pozdrowienia,
    Bartek

  • 6. Data: 2007-10-09 19:32:01
    Od: pw <p...@o...pl>

    Bartek pisze:
    > Zatem polecam i życzę powodzenia - www.cv-raport.pl

    Czy /Word/ to jakiś standard? Chyba coś przespałem... W życiu bym nie
    wysłał życiorysu w jakimś dziwacznym, nieprzenośnym formacie.

    Pozdrawiam
    pw

  • 7. Data: 2007-10-10 09:18:09
    Od: "Bartek" <i...@c...wytnij.pl>

    Użytkownik "pw" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy /Word/ to jakiś standard? Chyba coś przespałem... W życiu bym nie
    > wysłał życiorysu w jakimś dziwacznym, nieprzenośnym formacie.

    Podejrzewam, że nie starasz się o stanowisko np. sekretarki? ;)
    Zdecydowana większość dokumentów na stanowiska spoza branży IT to Word.
    Prawie każdy ma Worda, a robienie PDF'a to przecież tajemna wiedza,
    zarezerwowana dla nielicznych :)

    Pozdrowienia,
    Bartek
    --
    http://www.cv-raport.pl
    Informuje, czy wysyłane CV i listy motywacyjne są czytane przez pracodawców