PracaGrupypl.praca.dyskusjeporzucenie pracy › Re: porzucenie pracy
  • Data: 2002-11-13 16:22:42
    Temat: Re: porzucenie pracy
    Od: "MarP" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "corolian" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aqtsmh$s38$1@news.onet.pl...
    > Mam pytanie i bardzo prosze o pomoc.
    > Jakie są następstwa porzucenia pracy?
    > Mam propzycje pracy w innej firmie, pracodawca nie chce się zgodzić na
    > rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, normalny okres wypowiedzenia to
    3
    > miesiące.

    Cos mi swita ze nie musisz porzucac pracy. Chyba jest cos takiego jak
    wymowienie z natychmiastowym skutkiem (lub nawet z zachowaniem jakiegos
    terminu - np. tydzien). Nie wiem czy jest to lepsze, ale na pewno lepiej
    brzmi "wypowiedzenie z winy pracownika" niz "porzucenie pracy" na
    swiadectwie.

    Marek.