PracaGrupypl.praca.dyskusjeporzucenie pracy › Re: porzucenie pracy
  • Data: 2002-11-15 23:09:13
    Temat: Re: porzucenie pracy
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen wrote:

    > A jaki paragraf będziesz miał przy porzuceniu pracy, jeżeli nie 52?

    To ja moze uzupelnie, bo choc sam nie blyszcze wiedza dot. Kp, to jednak
    tyle kumam i az zeby bola mnie od tej "uczonej" dyskusji.

    Porzucenie pracy kwalifikuje sie do art 52 par 1 pkt 1 "ciezkie
    naruszenie przez pracownika podstawowych obowiazkow pracowniczych". A
    jakie to obowiazki mozna sobie przeczytac w art. 100.

    I nie ma czegos takiego jak mozliwosc powiedzenia pracodawcy pa-pa, bez
    wyraznego (wyszczegolnionego w Kp) powodu - oczywiscie w sytuacji bez
    wypowiedzenia.

    Flyer