PracaGrupypl.praca.dyskusjeporady urzedu pracy :) › Re: porady urzedu pracy :)
    From: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: porady urzedu pracy :)
    Date: Thu, 13 Apr 2006 10:58:08 +0200

    On Wed, 12 Apr 2006 17:44:47 +0200, Greg <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> wrote:

    witaj! :)
    > Hmmm... może Ci wyjaśnię, ponieważ jestem jedną z takich osób ;-) Co
    > prawda
    > nie trzymam go w szafie, ale jednak nie w każdej chwili jestem uchwytny.
    > Uważam, że telefon komórkowy jest przede wszystkim dla mnie.
    zgadzam sie, traktuje komorke podobnie.

    > Podkreślam jeszcze raz - telefon traktuję jako gadżet,
    i tu jest zasadnicza (jak sadze) roznica. Wielu traktuje telefon nie jako
    gadzet ale jako narzedzie kontaktu i narzedzie pracy.
    I wtedy warto przynajmniej miec go ze soba skoro jest mobilny ;))
    Tez nie zawsze odbieram wszystkie rozmowy, ale robie to podobnie jak Ty
    swiadomie, choc pewnie czasem z innych powodow.

    Jest jednak wiele osob ktore "emilka", czy "mobila" traktuja nieswiadomie
    i nie biora pod uwage, ze te wynalazki sa nie tylko dla nich, ale takze
    dla drugiej strony ktora chce sie skontaktowac.

    > z telefonem nie będę się rozstawać. Ale na takie postępowanie nie wpłynie
    > sam fakt posiadania telefonu komórkowego :-)
    Czyli dochodzimy do kwestii potrzeb. czy tak naprawde posiadacz konta
    e-mail, czy komorki potrzebuje tego, czy to tylko gadzet.

    Jezeli chce zatrudnic kogos i do tej osoby dzwonie, albo pisze (bo osoba
    podala ze ma e-mail, albo komorke) i spotykam sie z brakiem odzewu, to
    poprostu przechodze do nastepnej osoby.

    Eh... pewnie rozmowa o tym moglaby trwac jeszcze dlugo :))

    Pozdrawiam

    Bonza