PracaGrupypl.praca.dyskusje › porady urzedu pracy :)

  • 1. Data: 2006-04-11 14:02:45
    Temat: porady urzedu pracy :)
    Od: "mieszkaniec" <...@p...pl>

    Urząd pracy radzi by sprawdzać minimum raz w tygodniu adres e-mail,
    który podało się na CV :) Nie wiem co to za mądre rady, to jakby mówić,
    że trzeba odbierać telefon kiedy dzwoni :) Ja sprawdzam skrzynkę co
    minutę, a babka jakieś smuty rzuca

  • 2. Data: 2006-04-11 14:54:06
    Temat: Re: porady urzedu pracy :)
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Tue, 11 Apr 2006 16:02:45 +0200, mieszkaniec <...@p...pl> wrote:

> [...]
    > który podało się na CV :) Nie wiem co to za mądre rady, to jakby mówić,
    > że trzeba odbierać telefon kiedy dzwoni :) Ja sprawdzam skrzynkę co
    ale to urzedniczka. Dla niej sprawdzanie emilka raz w tygodniu to juz
    prawie nawyk starego informatyka ;))
    I umie pisac na komputerze... metoda biblijna (czyli dwa paluszki i
    "szukajcie a znajdziecie").
    I jeszcze jest po kursie informatycznym wiec najczesciej pamieta aby przy
    korekcie tekstu w wordzie nie uzywac "tipexu' ;))

    Pozdrowko

    Bonza

  • 3. Data: 2006-04-11 17:40:16
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Kuroi Bonza w news:op.s7umcg0biz0ep5@darek_sprzedarz.platinet.pl
    napisał(a):

    > ale to urzedniczka. Dla niej sprawdzanie emilka raz w tygodniu
    > to juz prawie nawyk starego informatyka ;))

    I po co te kpiny? Wbrew pozorom sytuacje, w których osoby posiadające
    swobodny dostęp do sieci nie sprawdzają regularnie poczty nie są takie
    rzadkie.

    pozdrawiam
    Greg

  • 4. Data: 2006-04-11 22:03:24
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > I po co te kpiny? Wbrew pozorom sytuacje, w których osoby posiadające
    > swobodny dostęp do sieci nie sprawdzają regularnie poczty nie są takie

    Tylko jeżeli ktoś nie ma emaila to jak go poda do CV ?

  • 5. Data: 2006-04-12 07:47:02
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Tue, 11 Apr 2006 19:40:16 +0200, Greg <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> wrote:

> [...]
    >
    > I po co te kpiny? Wbrew pozorom sytuacje, w których osoby posiadające
    > swobodny dostęp do sieci nie sprawdzają regularnie poczty nie są takie

    zgadzam sie z Toba i to mnie przeraza...
    To troche tak jak kupno telefonu komorkowego, rozdanie wszystkim znajomym
    numeru i trzymanie telefonu w szafie.
    Ma sie "komorke", ale po co?...

    Bonza

  • 6. Data: 2006-04-12 10:41:33
    Od: "mieszkaniec" <...@p...pl>

    Użytkownik "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    .

    > zgadzam sie z Toba i to mnie przeraza...
    > To troche tak jak kupno telefonu komorkowego, rozdanie wszystkim
    > znajomym numeru i trzymanie telefonu w szafie.
    > Ma sie "komorke", ale po co?...

    Hm nie wiem, tego może w szkole powinni uczyć, takie rady jak
    przechodzić na pasach przez ulicę to raczej nie są mi potrzebne, tylko
    od tego jest urząd pracy?

  • 7. Data: 2006-04-12 10:58:46
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Wed, 12 Apr 2006 12:41:33 +0200, mieszkaniec napisał(a):

    > Hm nie wiem, tego może w szkole powinni uczyć, takie rady jak
    > przechodzić na pasach przez ulicę to raczej nie są mi potrzebne, tylko
    > od tego jest urząd pracy?

    Tobie może nie są potrzebne, ale jak się widzi na codzień formularze
    wypełniane przez różnych ludzi to człowiekowi włosy dęba stają. I o takich
    oczywistych rzeczach jednak trzeba przypominać.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 8. Data: 2006-04-12 15:29:43
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Tomek w news:e1h94i$im$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Tylko jeżeli ktoś nie ma emaila to jak go poda do CV ?

    Dla Ciebie nieregularne (rzadkie) sprawdzanie konta pocztowego jest
    równoznaczne z jego brakiem? :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 9. Data: 2006-04-12 15:44:47
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Kuroi Bonza w news:op.s7vw8oy8iz0ep5@darek_sprzedarz.platinet.pl
    napisał(a):

    > To troche tak jak kupno telefonu komorkowego, rozdanie wszystkim
    > znajomym numeru i trzymanie telefonu w szafie.
    > Ma sie "komorke", ale po co?...

    Hmmm... może Ci wyjaśnię, ponieważ jestem jedną z takich osób ;-) Co prawda
    nie trzymam go w szafie, ale jednak nie w każdej chwili jestem uchwytny.
    Uważam, że telefon komórkowy jest przede wszystkim dla mnie. Zazwyczaj
    zabieram go ze sobą gdy wychodzę z domu (a i to nie zawsze - zależy co mam w
    planach). Gdy wracam do domu telefon zamykam w sypialni i rzadko kiedy
    słyszę jak dzowni. Zdarza się, że nawet gdy usłyszę to nie pędzę na złamanie
    karku aby go odebrać.

    Podkreślam jeszcze raz - telefon traktuję jako gadżet, który ma mi (mnie?)
    ułatwić życie. Jeśli uznam, że np. potrzebuję stałego kontaktu z innymi, to
    z telefonem nie będę się rozstawać. Ale na takie postępowanie nie wpłynie
    sam fakt posiadania telefonu komórkowego :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 10. Data: 2006-04-12 16:11:39
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 12 Apr 2006 17:29:43 +0200, Greg napisał(a):

    > Dla Ciebie nieregularne (rzadkie) sprawdzanie konta pocztowego jest
    > równoznaczne z jego brakiem? :-)

    W kontekscie wykorzystywania go do poszukiwania pracy, IMO tak.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net