PracaGrupypl.praca.dyskusjeporady urzedu pracy :) › Re: porady urzedu pracy :)
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: porady urzedu pracy :)
    Date: Wed, 12 Apr 2006 19:38:53 +0200

    Kapsel w news:s6azc4zpamhi$.dlg@kapselek.net napisał(a):

    > Popatrz z drugiej storny - gdyby wszyscy robili jak Ty,

    Można zakładać różne dziwne rzeczy, tylko po co? :-)

    > Nie chce tu bronic postawy jaka widze wokol, ze ludzie komorek
    > nie wypuszczaja z rak, bo to inny problem,

    No i mnie o ten problem właśnie chodzi :-)

    > ale w opisywanym przez Ciebie przypadku, przy zalozeniu
    > ze wszyscy beda postepowac jak Ty,

    Czy kiedykolwiek zdarzyło się, aby ludzie postępowali jednakowo? :-)

    > to te komorki moznaby wlasciwie wyrzucic do kosza :]

    Dlaczego? Przecież ja z niej korzystam :-)

    pozdrawiam
    Greg

    P.S. Jestem za określaniem pewnych faktów zgodnie ze stanem faktycznym.
    Jeżeli ktoś nie sprawdza regularnie poczty to po prostu nie sprawdza
    regularnie poczty. Jeżeli nie posiada konta to go nie posiada. To pozwala
    uniknąć wielu nieporozumień. Bo jeżeli założyć, że każdy [ ;-P ] tak będzie
    ubarwiać to wiesz... :-)