PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomocy !!!

  • 1. Data: 2003-03-24 09:35:53
    Temat: pomocy !!!
    Od: Małgorzata <m...@p...onet.pl>

    Wiatm serdecznie

    Czy ktos ma informacje o rozpoczynajacych sie w najblizszym czasie,
    w ktoryms z wroclawskich kosciolow, naukach przedmalzenskich?
    Dodam jeszcez, ze idealnie by bylo, gdyby byl to kurs "ekspresowy", bo
    do slubu zostal miesiac :)

    Dzieki za ewentualne informacje

    Malgorzata

  • 2. Data: 2003-03-24 09:43:08
    Temat: Re: pomocy !!!
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    jak nie potrafilas znalezc czasu wczesniej to po jaka cholere bierzesz slub
    koscielny
    poza tym to NTG

  • 3. Data: 2003-03-24 09:51:06
    Od: Małgorzata <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik ONka napisał:
    > jak nie potrafilas znalezc czasu wczesniej to po jaka cholere bierzesz slub
    > koscielny
    > poza tym to NTG

    bardzo dziekuje za pomoc a szcegolnie za zrozumienie.
    Faktycznie to NTG, ale mialam nadzieje, ze ludzie wszedzie sa tacy sami.....
    Coz, przepraszam.....

  • 4. Data: 2003-03-24 09:51:21
    Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl>

    na liściu news:b5mk1g$d9$1@news2.ipartners.pl siedział robaczek o
    imieniu ONka i podnosząc łepek, zabździał cichutko:
    > jak nie potrafilas znalezc czasu wczesniej to po jaka cholere
    > bierzesz slub koscielny
    > poza tym to NTG

    jak sie jest w 8 miesiącu...
    każda grupa dobra
    ;-)

    --
    tren R
    kto rano wstaje

  • 5. Data: 2003-03-24 10:04:20
    Od: Małgorzata <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik tren R napisał:
    > na liściu news:b5mk1g$d9$1@news2.ipartners.pl siedział robaczek o
    > imieniu ONka i podnosząc łepek, zabździał cichutko:

> [...]

    Zdecydowanie to NTG !!!
    A mialam o Was takie dobre zdanie :(
    Koszmar.....!!!!

    Zegnam

  • 6. Data: 2003-03-24 10:12:04
    Od: d...@o...pl

    > Czy ktos ma informacje o rozpoczynajacych >

    ciach

    hej
    spróbuj podzwonic po parafiach
    na pewno odpowiedzą ci na takie pytanie
    a tak poza tym to lepiej uzgodnij to z księdzem
    oni nie bardzo zgadzaja się na to zeby nauki robic na miesiąc przed
    a jesli zalezy ci na slubie kościelnym (bez dodatkowych atrakcji typu mowa
    wstępna na temat państwa młodych)
    to dobra rada lepiej zyj w zgodzie z księdzem ;-)
    hej

  • 7. Data: 2003-03-24 12:37:43
    Od: "MP" <p...@c...onet.pl>

> [...]
    > w ktoryms z wroclawskich kosciolow, naukach przedmalzenskich?
    > Dodam jeszcez, ze idealnie by bylo, gdyby byl to kurs "ekspresowy", bo

    Kasa załatwi wszystko, a szczególnie w tej instytucji.
    Posmaruj odpowiednio, to ksiądz będzie miał uciechę i Tobie będzie dobrze...
    Pzdr.

  • 8. Data: 2003-03-24 13:01:55
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Kasa załatwi wszystko, a szczególnie w tej instytucji.
    > Posmaruj odpowiednio, to ksiądz będzie miał uciechę i Tobie będzie
    dobrze...

    tak mi sie przypoomnial dowcip o pewnej ekscentrycznej paniusi co to
    postanowila ochrzcic swojego pudelka. oczywiscie ksiadz gwaltownie
    zaprotestowal (swietokradztwo i tym podobne) po czym jednak dal sie
    przekonac drobna suma $ przekazanych na parafie. dreczony wyrzutami sumienia
    poszedl sie jednak wyspowiadac do biskupa, ktorego reakcja na wiesc o
    chszczeniu psow byla potwornie gwaltowna !!
    biskup- toz to swietokradztwo ! jak ja sie z tego przed papiezem wytlumacze
    ?!! takie sytuacje nie moga miec miejsca !! do konca zycia bedzie ksiadz
    siedzial w klasztorze bez kontaktu ze swiatem !!! itp itd ....
    ksiadz- alez ekselencjo. ja wiem ze to grzech ale parafia byla w potrzebie a
    ta pani ofiarowala nam 100.000 dolarow.
    biskup- (......... !!!!) - prosze dobrze przygotowac pieska do pierwszej
    komunii ...

    byznes ys byznes ;-)

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 9. Data: 2003-03-24 19:50:34
    Temat: Odp: pomocy !!!
    Od: "Katia" <m...@g...pl>

    Główny bohater (w tej roli Małgorzata <m...@p...onet.pl>)
    rzekł:3...@p...onet.pl...

    > Zdecydowanie to NTG !!!
    > A mialam o Was takie dobre zdanie :(
    > Koszmar.....!!!!
    >
    > Zegnam

    Wpadasz jak po ogien, i ni z tego, ni z owego, zadajesz pytanie
    _absolutnie_ nie zwiazane z tematem grupy i dziwisz sie, jakie sa
    ospowiedzi. Nie tylko dziwisz, ale jeszcze ... sugerujesz.
    A moze tak wpadniesz do jakiegos kosciola na nauki przedmalzenskie i z
    glupia frant zapytasz, jaka w tym roku jest kwota wolan od
    opodatkowania? Nie na temat?! Alez ludzie sa wszedzie tacy sami...

    Katia

  • 10. Data: 2003-03-26 03:04:46
    Od: "MILO" <k...@g...pl>

    hłe hłe hłe !!!!!

    Ale miej o nas dalej dobre zdanie są grupy na których zaraz obrzucono by cię
    bluzgami za coś takiego.