PracaGrupypl.praca.dyskusjepolecenie przez znajomego - normalna praktyka? › Re: polecenie przez znajomego - normalna praktyka?
  • Data: 2005-10-21 10:20:31
    Temat: Re: polecenie przez znajomego - normalna praktyka?
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    iza wrote:

    > Po pierwsze znajomy pracownika jest nieznaną mi osobą, a jeśli
    > jest on przez owego pracownika uważany za poleconego i
    > sprawdzonego nie znaczy, że w moim przekonaniu też takowy będzie.

    Nie no, ale tak szczerze: bardziej ufasz reklamie w TV, że
    ten środek przeciwbólowy jest zajefajny, czy kumpeli, która
    bierze coś innego i mówi Ci że to działa?

    > Wybrałabym osobę najlepszą na to stanowisko, ale żeby tak zrobić
    > musiałabym dać szansę wszystkim i zamieścić ogłoszenie.

    Żeby dać szansę wszystkim to byś musiała po domach latać ;>

    Ale pomijając ten aspekt -- sprawdź w praktyce jak wygląda
    rekrutacja, natnij się parę razy, przelicz to na złotówki
    które mogłaś zainwestować w firmę albo za które zabrałabyś
    dzieci nad morze, a potem pogadamy o faktach, nie o teorii.

    Kira