PracaGrupypl.praca.dyskusjepolecenie przez znajomego - normalna praktyka? › Re: polecenie przez znajomego - normalna praktyka?
  • Data: 2005-10-21 10:27:43
    Temat: Re: polecenie przez znajomego - normalna praktyka?
    Od: "iza" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I z takimi poglądami można coś budować, coś osiągnąć. Dlatego nie żal się
    > tu, że nie znajdziesz pracy, bo ludzi uważających podobnie jest dużo i ich
    > liczba wciąż rośnie. Powoli kończą się czasy "załatwiania" pracy co
    > prowadzi do efektu, że stanowiska zajmowane są przez pociotki -
    > nieudaczników, którzy tylko dzięki protekcji potrafią odnaleźć się we
    > współczesnym świecie.
    > Moja Żona pracuje w znanym w Polsce banku. Tam gdy pojawi się wakat
    > pierwsze jest pytanie "Krysiu masz kogoś?". Tym sposobem biurko obok
> [...]

    Bardzo dziękuję za wsparcie na duchu. Myślałam że już wszyscy są piewcami
    znajomości.
    Nie jest tak, że siedzę na tyłku i nic nie robię, byłam na paru praktykach.
    Swoje negatywne doświadczenie oparłam na jednej z nich. Otóż w jednej nowy
    szef wyrzucił kilku dobrych pracowników( zdążyłam zauważyć że to byli
    profesjonaliści) a zastąpił ich swoimi koleżkami nieudacznikami, którzy
    zaczęli wydawać mi sprzeczne ze sobą polecenia. Nawet inni pracownicy to
    zauważyli. Obawiam się, że tak się dzieje w tym kraju na szeroką skalę, na
    szczęście są jeszcze ludzie, którzy się na to nie zgadzają