PracaGrupypl.praca.dyskusje › pół etatu a urlop wypoczynkowy

  • 1. Data: 2005-02-22 19:44:51
    Temat: pół etatu a urlop wypoczynkowy
    Od: "Monika" <mtyrybon(nie_spam)@interia.pl>

    Mam do Was prośbę, odpowiedzcie ile dni urlopu przysługuje osobie
    zatrudnionej na 1/2 etatu (pon.-piatek 4h, staż pracy >10 lat).
    Dzięki.

  • 2. Data: 2005-02-22 20:43:40
    Temat: Re: pół etatu a urlop wypoczynkowy
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Monika" <mtyrybon(nie_spam)@interia.pl> napisał w
    wiadomości news:cvg23k$et5$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam do Was prośbę, odpowiedzcie ile dni urlopu przysługuje osobie
    > zatrudnionej na 1/2 etatu (pon.-piatek 4h, staż pracy >10 lat).

    Roczny wymiar urlopu wypoczynkowego:
    26 dni x 1/2 etatu x 8 godzin = 104 godziny

    wa

  • 3. Data: 2005-02-22 21:16:38
    Od: "Monika" <mtyrybon(nie_spam)@interia.pl>

    > Roczny wymiar urlopu wypoczynkowego:
    > 26 dni x 1/2 etatu x 8 godzin = 104 godziny

    Bardzo dziękuję za odpowiedź. Jeszcze tylko jedno 104h dzielę przez 4h czy
    8h ?

    Pozdrawiam i dziękuję.

  • 4. Data: 2005-02-22 21:57:54
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Monika napisał(a):

    > Bardzo dziękuję za odpowiedź. Jeszcze tylko jedno 104h dzielę przez 4h czy
    > 8h ?

    Urlop wykorzystujesz po prostu w godzinach wg obowiązującego Cię czasu
    pracy. Jak masz w danym dniu w harmonogramie 8 godzin to zużyjesz 8 jak
    3 to 3.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::