PracaGrupypl.praca.dyskusje › podsłuch w firmie ???

  • 1. Data: 2003-01-24 13:03:03
    Temat: podsłuch w firmie ???
    Od: "Raful" <o...@w...onet.pl>

    w pewnej firmie we wrocławiu pracownicy podejrzewają że szef zamontował
    podsłuch :-(((
    co można z takim "ciasteczkiem" zrobić ??? szef jest !^$%^$^&*^&, "stać go
    na taki numer"

    Raful

    p.s. po godzinach urzędowania szefo zamyka swój pokój.

  • 2. Data: 2003-01-24 13:07:46
    Temat: Re: podsłuch w firmie ???
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Raful" <o...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podsłuch :-(((
    > co można z takim "ciasteczkiem" zrobić ??? szef jest !^$%^$^&*^&, "stać go

    hmm skoro wszyscy w firmie poza szefem są uczciwi i rzetelnie wykonuja
    obowiązki... to w czym problem?

    oczywiście są skanery wykrywające transmisje radiowe itp....
    no i mozna poszukac uzadzen wielkosci szpilki....

    > p.s. po godzinach urzędowania szefo zamyka swój pokój.

    i co w tym dziwnego? wszak znajduja sie tam zapewne wazne dla firmy
    dokumenty....

  • 3. Data: 2003-01-24 14:18:50
    Od: "Raful" <o...@w...onet.pl>

    Piotr Żebrowski napisał w wiadomości

    >hmm skoro wszyscy w firmie poza szefem są uczciwi i rzetelnie wykonuja
    >obowiązki... to w czym problem?

    nikt nie poruszał kwestii uczciwości bądź jej braku,
    natomiast nie zaprzeczalnym faktem jest to, że: pracownik ma prawo do
    prywatności.

    pozdrawiam

    p.s zapraszam do programu "big brother"...

  • 4. Data: 2003-01-24 18:26:59
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    > nikt nie poruszał kwestii uczciwości bądź jej braku,
    > natomiast nie zaprzeczalnym faktem jest to, że: pracownik ma prawo do
    > prywatności.

    Niezaprzeczalnym faktem jest to, że pracownik ma prawo do prywatności na
    swym prywatnym terenie.

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++

  • 5. Data: 2003-01-25 00:11:49
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Raful wrote:

> [...]
    > podsłuch :-(((
    > co można z takim "ciasteczkiem" zrobić ??? szef jest !^$%^$^&*^&, "stać go

    Kupic (zrobic?) zagluszacz podsluchu i dodatkowo telefonu komorkowego u
    szefa? ;)

    Flyer

  • 6. Data: 2003-01-25 09:05:41
    Od: GL <p...@o...pl>

    On Fri, 24 Jan 2003 14:03:03 +0100, "Raful" <o...@w...onet.pl> wrote:

    >w pewnej firmie we wrocławiu pracownicy podejrzewają że szef zamontował
    >podsłuch :-(((

    heh.. norma... uważajcie też na sytuacje, gdzie wasz przełożony
    zostawia w waszym pokoju neseser i idzie np. na jakieś spotkanie.
    Neseser 'przypadkowo zostawiony' odbiera po kilkudziesięciu minutach.
    Znam kilka przypadków, gdzie okazywało się, że neseserze był tyktafon
    ;-). Szef w ten sposób chce się dowiedzieć, co o nim mówią pracownicy,
    czym się zajmują, kiedy nikt im nad głową nie stoi... Jednym z takich
    szefów był mój znajomy ze studiów.. szczęka mi opadła, kiedy mi o tym
    powiedział...

    >co można z takim "ciasteczkiem" zrobić ??? szef jest !^$%^$^&*^&, "stać go
    >na taki numer"

    jeśli podsłuch jest w gniazdkach, to można 'uszkodzić', ale wtedy szef
    będzie wiedział, że wy wiecie i atmosfera zobi się nieciekawa...
    Proponuję (niezależnie od upodobań i gustów) z wszystkimi rozmowami
    wychodzić 'na papieroska' przed budynek (wypraktykowane ;-) nawet
    zawzięci przeciwnicy papierosów wychodzili 'na dymka')..

    GL

  • 7. Data: 2003-01-25 18:29:49
    Od: "007" <b...@i...pl>

    Standardem jest podgladanie stron i rejestracja dokladnie kazdego
    wcisnietego klawisza na naszych kalwiaturach! dlatego jak juz macie gadugadu
    oficjalnie zainstalowane to nie cieszcie sie ze szef jest oki :) bo pozwala
    na komunikatory w pracy. On ma dzieki temu rozeznanie co robicie poza praca
    :) czy nie szykujecie sie do innej itp :)

    Pozdrawki!

    Filip

  • 8. Data: 2003-01-25 18:45:55
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > co można z takim "ciasteczkiem" zrobić ??? szef jest !^$%^$^&*^&, "stać go
    > na taki numer"
    W pracy: pracowac, pracowac i jeszcze raz pracowac, nie spiskowac
    i nie spoufalac sie za szybko - najlepszym podsluchem od zawsze
    sa wspolpracownicy, i nie potrzeba ani ich zachecac ani inwestowac
    w drogi i zawodny sprzet.

    > p.s. po godzinach urzędowania szefo zamyka swój pokój.
    a Ty jak wychodzisz z mieszkania to zostawiasz otwarte ? ;-)

    Wierze, ze mozna byc dobrym praconwikiem i nie zachwycac sie na takie wiesci,
    a moze _plotki_? Jakbym byl szefem ktory wpadlby na taki szalony pomysl,
    to chyba zamiast inwestowac - rozpuscilbym takie plotki ;-) - najtaniej,
    a efekt taki sam (...kiepski).
    Dobry pracownik po prostu nie ma powodu obawiac sie podsluchow,
    podgladow itp. - dopuki nie wymysla czytnikow mysli ;-)))
    Obawiac sie (bardziej) mozna wspolpracownikow... choc i to nie jest zasada!!!

    pozdrawiam

    romekk

  • 9. Data: 2003-01-25 20:10:54
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Raful napisal(a) Fri, 24 Jan 2003 14:03:03 +0100:
> [...]
    >podsłuch :-(((
    >co można z takim "ciasteczkiem" zrobić ??? szef jest !^$%^$^&*^&, "stać go

    Jak to co? Proponuje by kazdy pracownik
    rano spiewal:
    łubu-dubu, łubu-dubu
    niech żyje nam prezes naszego klubu...
    :))

    A mówiąc poważniej: chyba jest to niezgodne z prawem.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 10. Data: 2003-01-26 11:30:01
    Od: s...@p...onet.pl