PracaGrupypl.praca.dyskusjepodsłuch w firmie ??? › Re: podsłuch w firmie ???
    From: "007" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: podsłuch w firmie ???
    Date: Sat, 25 Jan 2003 19:29:49 +0100

    Standardem jest podgladanie stron i rejestracja dokladnie kazdego
    wcisnietego klawisza na naszych kalwiaturach! dlatego jak juz macie gadugadu
    oficjalnie zainstalowane to nie cieszcie sie ze szef jest oki :) bo pozwala
    na komunikatory w pracy. On ma dzieki temu rozeznanie co robicie poza praca
    :) czy nie szykujecie sie do innej itp :)

    Pozdrawki!

    Filip