PracaGrupypl.praca.dyskusje › podanie o przyjęcie do pracy

  • 1. Data: 2004-06-13 16:08:12
    Temat: podanie o przyjęcie do pracy
    Od: " ulla" <c...@g...pl>

    Nie chodzi o list motywacyjny, chodzi o pismo, które pracodawca, który już
    oświadczył nam że nas zatrudni, potrzebuje do swojej dokumentacji, czy też do
    naszej teczki. Czyli rozumiem, że nie chwalę się już tutaj ze jestem
    potencjalnie najdoskonalszym pracownikem, tylko same konkrety. Ale nie
    ukrywam, ze miałam problem ze znalezieniem przykładowego pisma w
    wyszukiwarce, więc moze coś jeszcze powinnam wiedzieć?

  • 2. Data: 2004-06-13 16:35:04
    Temat: Re: podanie o przyjęcie do pracy
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik " ulla" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > oświadczył nam że nas zatrudni, potrzebuje do swojej dokumentacji, czy też
    do
    > naszej teczki.

    A gdyby powiedzial, ze potrzebuje mieć w teczce twoją fotografie w stroju
    Adama to pytałbyś na grupie w jakiej pozie masz stanąć u fotografa?
    Po co mu ten papier? Pytałeś go o to? To ma być zamiast umowy o prace?
    Kiedyś pisało się cos takiego, ale obecnie wydawało mi się, że nikt rozsądny
    już nie robi dodatkowych papierów.

    andrzej

  • 3. Data: 2004-06-13 16:36:11
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    w stroju Ewy

  • 4. Data: 2004-06-13 18:43:46
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Sun, 13 Jun 2004 18:35:04 +0200, na pl.praca.dyskusje, andrzej napisał(a):
    > Po co mu ten papier? Pytałeś go o to?

    Na tym "papierze" prezes pisze do kadr np tak : proszę przyjąć na
    stanowisko.......... od......... ze stawką.........

    To ma być zamiast umowy o prace?

    Jasne,że nie , to ona ma napisać podanie a nie pracodawca.

    > Kiedyś pisało się cos takiego, ale obecnie wydawało mi się, że nikt rozsądny
    > już nie robi dodatkowych papierów.
    To samo CV możesz wysłać do 100 firm a podanie pisze się do jednej
    konkretnej firmy, z jej adresem w nagłówku, swoim adresem, datą, w środku
    dwa zdania z prośbą o przyjęcie i podziękowanie za spełnienie prośby, a na
    końcu podpis- koniec podania. Nic skomplikowanego.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 5. Data: 2004-06-13 19:36:12
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    ulla; <cahu5c$pft$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    > ukrywam, ze miałam problem ze znalezieniem przykładowego pisma w
    > wyszukiwarce, więc moze coś jeszcze powinnam wiedzieć?

    Zwracam się z prośbą o przyjęcie do pracy na stanowisku bla bla bla

    Ewentualnie - prośbę swoją motywuję umiłowaniem pracodawcy itd. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)