PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o stanowisko strateg-analityk

  • 1. Data: 2004-06-13 17:26:04
    Temat: Pytanie o stanowisko strateg-analityk
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    W zeszłym tygodniu jedna z agencji reklamy poszykiwała człowieka na
    stanowisko strateg-analityk. Niezależnie od tego, co na takim stanowisku
    trzeba robić - i tak musi to mieć związek z reklamą i z posiadaniem
    pewnej uporządkowanej wiedzy [i doświadczenia zapewne], więc nic nie
    posłałem, choć sama nazwa stanowiska wyglądała smakowicie. ;) I teraz
    już tylko z ciekawości - co taka osoba robi? - moje pytanie wiąże się z
    tym, że pierwszy raz natrafiłem w ogłoszeniach na coś takiego.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)