PracaGrupypl.praca.dyskusje › platformy - cos ktos wie?

  • 1. Data: 2003-05-22 15:58:44
    Temat: platformy - cos ktos wie?
    Od: "gagmus" <g...@w...pl>

    Witam

    Czy ktos moze cos powiedziec o pracach na platformach? jak sie dostac?

    pozdrawiam

    M.

  • 2. Data: 2003-05-22 16:32:52
    Temat: Re: platformy - cos ktos wie?
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    gagmus <g...@w...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy ktos moze cos powiedziec o pracach na platformach? jak sie dostac?

    Wpław nie polecam, bo daleko i głęboko.

  • 3. Data: 2003-05-22 21:47:17
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    gagmus napisał:

    > Witam
    >
    > Czy ktos moze cos powiedziec o pracach na platformach? jak sie dostac?

    Tekst z wątku pt. "Platformy wiertnicze" z dnia 23.03.2003

    Wiem , że na platformie można dużo zarobić... Np. w Norwegii :
    FLYKEARBEJDSKONTRET Rogaland
    Ny Olavskleivein 6
    N-4000 Stavanger
    Norwey

    Tylko tam można uzyskać naprawdę szczegółowe i aktualne informacje.
    Największe szanse mają kandydaci o wykształceniu technicznym, dobrze
    porozumiewający się w języku angielskim. Kandydaci przejdą odpowiedni
    kurs
    (po angielsku) zakończony egzaminem państwowym, który będzie uprawniać
    ich
    do pracy w przemyśle naftowym. Później o pracę można się starać poprzez
    Urząd pracy, lub próbując skontaktować się z firmami naftowymi na własną
    rękę. Roczne wynagrodzenie za pracę na platformie na początek wynosi
    60.000
    DM. Po 3-5 latach, przy założeniu, że się podniesie kwalifikacje, można
    osiągnąć ok. 100.000 DM rocznie.

    a to powyższe z http://www.emigracja.pl/norwegia/praca.htm