PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konkurs na strone Starsoftmultimedia

  • 1. Data: 2003-05-22 14:20:29
    Temat: Konkurs na strone Starsoftmultimedia
    Od: "Eliksir" <e...@t...pl>

    Swego czasu odbył się konkurs:
    na design www Starsoftmultimedia.

    Ciekaw jestem ilu zawodników brało udział,
    kto jaki projekt zrobił i jaką cene zaoferował.
    Więc, kto ciekawy niech wyśle mi na prywatny mail
    e...@t...pl swój projekt wraz z ceną,
    a ja w zamian wyśle swój.
    I na tej zasadzie wymienimy się informacjami,
    podsumujemy wyniki, co da nam, mam nadzieję cenne
    statystyczne informacje. Informacje zbiorcze roześle
    oczywiście na priv.

    Z wyrazami szacunku skrzętnie pozdrawiam
    Eliksir - Łowca Strażników Szufladek

  • 2. Data: 2003-05-23 07:18:23
    Temat: Re: Konkurs na strone Starsoftmultimedia
    Od: "ayianapa" <a...@p...gazeta.pl>

    myslisz, ze dostali 50 prac, a teraz sobie zroba wlasny projekt i napisza, ze zrobila
    go firma-krzak?

  • 3. Data: 2003-05-23 08:17:34
    Od: "ravfl" <r...@g...pl>

    Nie sądze, myśle że jakaś większa firma wzięła się za promocje Starsoft`u.
    Ja sam bym też wolał wybrać firmę niż wolnego strzelca, już zwłaszcza gdy
    piszą że się zajmniejsz ich stroną.

  • 4. Data: 2003-05-23 08:40:14
    Od: "Eliksir" <e...@t...pl>

    Smiało!! Już napłynęły zgłoszenia, projekty, ceny,
    więc kto jeszcze brał udział i ciekaw wyników, niechaj
    nie zwleka. :)

    Eliksir