PracaGrupypl.praca.dyskusje › płace w poznaniu

  • 11. Data: 2006-07-04 20:46:47
    Temat: Re: płace w poznaniu
    Od: Przemysław <g...@i...pl>

    Przemysław napisał(a):
    > witam jakie sa płace w poznaniu na stanowisku
    > administrator / informatyk / serwisant
    > chce się przeprowadzić i nie wiem ile kosztowało by utrzymanie żeby
    > wiedzieć ile krzyknąć pracodawcy
    a znacie moze firme PC Service w poznaniu?albo cos slyszeliscie o niej?

  • 12. Data: 2006-07-04 21:36:31
    Od: jerry <t...@i...pl>

    > ile krzyknąć pracodawcy

    Tyle na ile oceniasz swoje doświadczenie, a skoro nie wiesz na ile -
    siedź dalej w swojej wiosce i "krzycz" pod płotem.

  • 13. Data: 2006-07-04 23:42:42
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Przemysław napisał(a):
    > a znacie moze firme PC Service w poznaniu?albo cos slyszeliscie o niej?

    znamy - nie tylko my ale i inni - http://glinki.com/?l=ybwyvt

    pzdr
    robbi

  • 14. Data: 2006-07-05 09:00:32
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    robbi <r...@n...frompoznan.com> wrote in news:e8eude$kvl$1@news.onet.pl:

    > znamy - nie tylko my ale i inni - http://glinki.com/?l=ybwyvt

    raczysz zartowac; zapodales linke do grup, gdzie 3 razy na przestrzeni
    czterech lat pojawilo sie jedno zdanie o tym serwisie - czy Twoim
    zdaniem taka informacje w ogole cokolwiek wnosi?

    pzdrv;
    adas;

  • 15. Data: 2006-07-05 09:05:31
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    adasiek napisał(a):

    > raczysz zartowac; zapodales linke do grup, gdzie 3 razy na przestrzeni
    > czterech lat pojawilo sie jedno zdanie o tym serwisie - czy Twoim
    > zdaniem taka informacje w ogole cokolwiek wnosi?
    Może i tak, ale Rinf naprawdę nie jest wart zmarnowanego czasu.

  • 16. Data: 2006-07-05 15:09:27
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    adasiek napisał(a):

    > raczysz zartowac; zapodales linke do grup, gdzie 3 razy na przestrzeni
    > czterech lat pojawilo sie jedno zdanie o tym serwisie - czy Twoim
    > zdaniem taka informacje w ogole cokolwiek wnosi?

    Tak. Pytanie brzmialo - czy cos slyszelismy - wiec masz informacje. A
    jak dobrze poszuka to trafi na watek gdzie jedne z grupowiczow dosc
    ostro pojehcla po tej firmie - dosc ze firma dala riposte na grupe.

    pzdr
    robbi

  • 17. Data: 2006-07-05 15:10:01
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Tomek napisał(a):

    > Może i tak, ale Rinf naprawdę nie jest wart zmarnowanego czasu.

    A kto tu mowil o Rinf ??

    pzdr
    robbi