PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana - poziom moderacji padł na fizjonomię?Re: pl.praca.oferowana - poziom moderacji padł na fizjonomię?
    From: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pl.praca.oferowana - poziom moderacji padł na fizjonomię?
    Date: Fri, 01 Aug 2008 17:40:52 +0200

    Wojciech Bancer pisze:

    > Automat nie przepuszcza odpowiedzi na posty.
    > To jest dość skuteczny filtr na dyskusje, ale niestety nie na spam
    > łańcuszkowy.

    Aha, myślałem, że to coś bardziej wysublimowanego. :-) Tak czy inaczej
    patrząc na skutek to wydaje mi się, że działa w miarę OK, nie odczuwam
    jakiegoś większego dyskomfortu czytając p.p.o teraz.

    Inna sprawa że nie wczytuję się jakoś specjalnie i pewnie wiele
    postingów nie spełnia warunku podawania niektórych danych.

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz