PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - moderacja

  • 1. Data: 2010-12-20 17:39:19
    Temat: pl.praca.oferowana - moderacja
    Od: Kuba Zakrzewski <kuba.zakrzewski@[bez_spamu]azimuthit.com>

    Witam,
    czy ktos sie orientuje co sie dzieje na pl.praca.oferowana? ostatnie
    ogloszenie z 8 grudnia i cisza. wyslalem kilka swoich ogloszen i ani nie
    dostalem maila z info, ze ogloszenie zostalo odrzucone przez moderatora
    ani sie nic nie pojawilo na grupie. ze, tak zapytam... WFT?

    --
    pozdrawiam
    Kuba Zakrzewski

  • 2. Data: 2010-12-20 17:48:32
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - moderacja
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    wrote:

> [...]
    > dostalem maila z info, ze ogloszenie zostalo odrzucone przez moderatora
    > ani sie nic nie pojawilo na grupie. ze, tak zapytam... WFT?

    ppo przestała być moderowana już kilka lat temu
    być może jest jakis problem natury technicznej
    Lemat

  • 3. Data: 2010-12-21 08:31:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-12-20, Lemat <#@lemat.priv.pl> wrote:

    [...]

    > ppo przestała być moderowana już kilka lat temu
    > być może jest jakis problem natury technicznej

    A ściślej: ona jest moderowana, tylko posty są puszczane automatem, jeśli
    nie są to odpowiedzi. Jeśli coś nie przechodzi, to najprawdopodobniej
    źle jest skonfigurowany serwer news osoby wysyłającej i nie dostarcza
    on postów do właściwej skrzynki.

    Najprościej spróbować skorzystać z innego serwera. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2010-12-21 21:56:03
    Od: Kuba Zakrzewski <kuba.zakrzewski@[bez_spamu]azimuthit.com>

    On 12/21/2010 9:31 AM, Wojciech Bancer wrote:
> [...]
    > on postów do właściwej skrzynki.
    >
    > Najprościej spróbować skorzystać z innego serwera. :)

    szczerze mowiac to watpie, zeby wina lezala po stronie osoby wysylajacej
    (jej serwera) bo:

    1) ostatni post na tej grupie jest z 8 grudnia, wszyscy wysylajacy maja
    cos zle skonfigurowane?

    2) moje posty (na przyklad) tutaj sie pojawiaja - wiec wszystko jest
    skonfigurowane ok.

    musze poszukac jakiegos kontaktu do jakiejs osoby technicznej
    opiekujacej sie ta grupa... Panowie, dzieki za odzew.

    --
    pozdrawiam
    Kuba Zakrzewski

  • 5. Data: 2010-12-22 08:26:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-12-21, Kuba Zakrzewski <kuba.zakrzewski@[bez_spamu]> wrote:

    [...]

> [...]
    > cos zle skonfigurowane?
    >
    > 2) moje posty (na przyklad) tutaj sie pojawiaja - wiec wszystko jest

    Konfiguracja (na serwerze) grup moderowanych trochę się różni
    od niemoderowanych. Jak moderowałem jeszcze ppo, to było trochę
    problemów z niektórymi serwerami, bo ich konfiguracja próbowała
    wysyłać na serwer od razu (i w efekcie przepadały), a nie
    do moderatora. Różnie bywało.

    > musze poszukac jakiegos kontaktu do jakiejs osoby technicznej
    > opiekujacej sie ta grupa... Panowie, dzieki za odzew.

    Najlepiej spróbuj na pl.news.admin zgłosić problem techniczny,
    ja już nie mam możliwości sprawdzania co się dzieje.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2010-12-22 15:39:08
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    kryzys

  • 7. Data: 2010-12-22 23:42:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 08:26:30 +0000 (UTC), Wojciech Bancer napisał(a):

> [...]
    > problemów z niektórymi serwerami, bo ich konfiguracja próbowała
    > wysyłać na serwer od razu (i w efekcie przepadały), a nie

    U mnie też ostatni post z 8.12, zaś na prhn wysyła prawidłowo. Coś
    ewidentnie jest na rzeczy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl