PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - jak często aktualizacje ?

  • 1. Data: 2004-09-20 19:46:38
    Temat: pl.praca.oferowana - jak często aktualizacje ?
    Od: "Funnyfish" <n...@e...pl>

    U mnie (serwer news.gazeta.pl) ostatnie ogłoszenia z 17.09.2004
    Czy to błąd serwera czy zaprzestano moderacji listy ?

    --
    pozdrawiam
    FF

  • 2. Data: 2004-09-21 08:22:59
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - jak często aktualizacje ?
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Funnyfish napisał(a):

    > U mnie (serwer news.gazeta.pl) ostatnie ogłoszenia z 17.09.2004
    > Czy to błąd serwera czy zaprzestano moderacji listy ?

    to normalne. moderacja odbywa sie od czasu do czasu. w zaleznosci od
    pogody.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 3. Data: 2004-09-21 11:20:58
    Od: "Funnyfish" <n...@e...pl>

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości
    > to normalne. moderacja odbywa sie od czasu do czasu. w zaleznosci od
    > pogody.

    W takim razie mniejszym złem było by zaprzestać moderacji i puścić listę
    online...

    --
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-09-22 09:57:28
    Od: "Pawel Debski" <P...@e...bezspamu.com.pl>

    Użytkownik "Funnyfish" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W takim razie mniejszym złem było by zaprzestać moderacji i puścić listę
> [...]

    Stanowczo popieram.

    Czy ktoś z Państwa mógłby ew. skontaktować się moderatorami i
    poprosić, żeby na próbę, np. na tydzień, zwolnili się z tego uciążliwego
    obowiązku i puścili grupę na żywioł.

    Zobaczylibyśmy ile jest spamu i czy da się z tym żyć.

    Ew. może by utworzyć alt.pl.praca?

    Z poważaniem
    PD

  • 5. Data: 2004-09-22 11:00:27
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-22, Pawel Debski <P...@e...bezspamu.com.pl> wrote:
    > Stanowczo popieram.
    >
    > Czy ktoś z Państwa mógłby ew. skontaktować się moderatorami i
    > poprosić, żeby na próbę, np. na tydzień, zwolnili się z tego uciążliwego
    > obowiązku i puścili grupę na żywioł.

    1. Każdy może się skontaktować. Email moderatora jest w nagłówku każdej
    wiadomości na ppo
    2. Na żywioł było. Nie chciało się czytać. Nawet z dobrze ustawionym
    scoringiem...

    > Ew. może by utworzyć alt.pl.praca?

    Standard. Zamiast - napiszę do moderatorów - może ktoś by napisał. taka
    sama forma wypowiedzi...

    Powtarzam zdanie już raz wypowiedziane - ogłoszenia o pracę w gazetach,
    za które się płaci, ukazują się raz na tydzień. Może by ktoś napisał do
    Wyborczej, żeby codziennie dawała _bezpłatny_ dodatek z ogłoszeniami?

    Kender

    PS. Ludzie, stworzcie alt.pl.praca. Niech idzie tam każdy śmieć
    (szczególnie dużo 'naked XXX britej spirs'). A nie sie przypier... do
    moderatorów, podczas gdy grupa z założenia miała być (od czasu
    powstania) moderowana.

    --
    No, jak się gwóźdź wyjmuje z buta to na ogół jest przyjemnie.
    Co jeszcze nie znaczy że but jako taki jest wygodny.

  • 6. Data: 2004-09-22 11:28:18
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <s...@d...maczewski.dyndns.or
    g>, Pawel Kender Maczewski wrote:
    > 2. Na żywioł było. Nie chciało się czytać. Nawet z dobrze ustawionym
    > scoringiem...

    A tu się nie zgodzę. Akurat tak się złożyło, że mój urlop wypadł jakoś tak
    podobnie jak urlop Przemka :) i po powrocie miałem dośc dużego sampla
    "niemoderowaniej" ppo. I typowego spamu właściwie nie widziałem, ofert
    pracy tak gdzieś o rząd wielkości więcej... a jedyne co było wkurzające,
    to wszystkie te posty krzyczące "GDZIE JEST MODERATOR" :)

    Daniel

    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 7. Data: 2004-09-27 07:58:33
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Pawel Kender Maczewski napisał(a):

    > 2. Na żywioł było. Nie chciało się czytać. Nawet z dobrze
    > ustawionym scoringiem...

    bzdura. bylo nawet ok. duzo wiecej ogloszen, spamu stosunkowo malo.
    nawet zlecenie zalapalem.

  • 8. Data: 2004-09-27 09:07:36
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-27, _Normanos_ <n...@w...SPAM-SUXX.pl> wrote:
    > bzdura. bylo nawet ok. duzo wiecej ogloszen, spamu stosunkowo malo.

    kwestia gustu jak widac. a PGCC

    > nawet zlecenie zalapalem.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    To dość słaby argument. Pozwole sobie przytoczyć analogiczny:
    100% prac etatowych, które miałem, dostałem gdy ppo była moderowana. A
    jak była na żywioł, nie dorwałem nawet zlecenia.
    Czego to dowodzi? Niczego. No właśnie.

    --
    Kender
    "Come on, Doc. Give a good blow."

  • 9. Data: 2004-09-29 08:41:57
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

> [...]

    > 100% prac etatowych, które miałem, dostałem gdy ppo była
    > moderowana. A jak była na żywioł, nie dorwałem nawet zlecenia.

    prawda, tyle, ze ogloszenie z ktorego skorzystalem nie bylo zgodne z
    faq (iso) wiec to tylko potwierdza teorie, ze z powodu bzdurnego zapisu
    do kosza laduje sporo ogloszen. ja w sumie caly czas jestem za
    moderacja ale bez koniecznosci deklaracji poprawnego iso. tyle, ze na
    tej grupie normalnie dyskutowac nie mozna wiec skutkiem tego jest
    domaganie sie odmoderowania grupy. mysle, ze jest wiecej osob
    popierajacych moderowanie tyle, ze bez tych glupich zapisow o iso.

    --
    nrm

  • 10. Data: 2004-09-29 13:30:59
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> wrote:

    [...]

    > ja w sumie caly czas jestem za moderacja ale bez koniecznosci deklaracji
    > poprawnego iso.

    Z tego powodu odpada ok. 10-20 procent wiadomości (oceniam na oko).
    Na pewno nie 90. Nie 70. Ani nawet nie 50. Tak więc myślę, że niewiele
    by się zmieniło, gdyby takowy zapis odrzucić.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    http://42.pl/ppo/ - interfejs do wysyłania ogłoszeń na ppo