PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana - jak często aktualizacje ? › Re: pl.praca.oferowana - jak często aktualizacje ?
    From: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pl.praca.oferowana - jak często aktualizacje ?
    Date: Wed, 29 Sep 2004 08:41:57 +0000 (UTC)

    Pawel Kender Maczewski napisał(a):

    > To dość słaby argument. Pozwole sobie przytoczyć analogiczny:
    > 100% prac etatowych, które miałem, dostałem gdy ppo była
    > moderowana. A jak była na żywioł, nie dorwałem nawet zlecenia.
    > Czego to dowodzi? Niczego. No właśnie.

    prawda, tyle, ze ogloszenie z ktorego skorzystalem nie bylo zgodne z
    faq (iso) wiec to tylko potwierdza teorie, ze z powodu bzdurnego zapisu
    do kosza laduje sporo ogloszen. ja w sumie caly czas jestem za
    moderacja ale bez koniecznosci deklaracji poprawnego iso. tyle, ze na
    tej grupie normalnie dyskutowac nie mozna wiec skutkiem tego jest
    domaganie sie odmoderowania grupy. mysle, ze jest wiecej osob
    popierajacych moderowanie tyle, ze bez tych glupich zapisow o iso.

    --
    nrm